Oświadczenie o stanie rodzinnym, majątku - jak wyp ełnić.

Data: 2009-11-12 23:15:51
Autor: Szamway
Oświadczenie o stanie rodzinnym, majątku - jak wyp ełnić.
Poradźcie bardzo proszę.
Mam wypełnić ten formularz na okoliczność przepisania mieszkania mojej mamy na mnie. Jest ono składane w celu nie ponoszenia opłaty m.in. od wpisu do ksiąg wieczystych.
http://www.krislex.wroc.pl/wzory/koszty_sadowe.pdf

Mam następujące wątpliwości:
1. Oświadczenie to składa obdarowany, czy darczyńca? (zakladam że obdarowany - przecież on ponosi wszelkie koszta)
2. Punkt 3. - stan rodzinny:osoby pozostające w ewspólnym gospodarstwie domowym z wnioskodawcą: małżonek..wstępni, zstępni, osoby przysposobione, lub pod opieką wnioskodawcy. Czy powinienem uwzględnić w nim mamę?
3. Punkt 5. Dochody i źródła utrzymania - obecnie z uwagi na chorobę mamy utrzymujemy się z jej emerytury. Mama wymaga całodobowej opieki, co utrudnia mi podjęcie pracy na etacie. Jak to uwzględnić?

Pozdrawiam. Szamway.

Oświadczenie o stanie rodzinnym, majątku - jak wyp ełnić.