Oświeccie mnie proszę..

Data: 2009-04-04 20:54:01
Autor: Jack
Oświeccie mnie proszę..
W czym tkwi przekręt??
Porównajcie to
ogłoszenie:http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samochody-osobowe-Super-vectra-za-grosze-2-5-v6-pilne-W0QQAdIdZ118479616
Dzwoniłem ma go od niedawna nie wyrabia na opłaty ,do ogladnięcia w N.hucie
natychmiast.
A teraz
to:http://moto.allegro.pl/item598500413_opel_vectra_2_5_v6_lpg_zadbany_ekonomiczny.html
Prawowity własciciel,nie ma mowy o negocjacji ma go od 4 lat,do ogladnięcia w
gdańsku.
I o co tu chodzi???
pozdro.jack

Data: 2009-04-04 22:56:37
Autor: note1127@onet.eu
Oświeccie mnie proszę..
W czym tkwi przekręt??
najpewniej jak wyrazisz zdecydowaną wolę zakupu, to dowiesz się, że za "rezerwację" auta pseudo-właściciel oczekuje 10% zaliczki na wskazane konto.

Data: 2009-04-05 00:14:14
Autor: stebi
Oświeccie mnie proszę..
note1127@onet.eu pisze:
W czym tkwi przekręt??
najpewniej jak wyrazisz zdecydowaną wolę zakupu, to dowiesz się, że za "rezerwację" auta pseudo-właściciel oczekuje 10% zaliczki na wskazane konto.

Albo jak będziesz chciał przyjechać, to właśnie zeszła, ale ma inny egzemplarz.

Data: 2009-04-05 19:40:32
Autor: LEPEK
Oświeccie mnie proszę..
Jack pisze:
W czym tkwi przekręt??
Porównajcie to
ogłoszenie:http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samochody-osobowe-Super-vectra-za-grosze-2-5-v6-pilne-W0QQAdIdZ118479616

Tego ogłoszenia nie widzę :/

to:http://moto.allegro.pl/item598500413_opel_vectra_2_5_v6_lpg_zadbany_ekonomiczny.html

Chodzi ci o to, że cena tu niska?
To jest piętnastoletni, paliwożerny, drogi w utrzymaniu (OC, spalanie, V6...) samochód. Dodatkowo, jeśli zbliża sie wielkimi krokami wymiana rozrządu, kończy się na dniach OC i coś jeszcze jest do roboty, to i 2000 zł nie warte.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-04-05 22:46:22
Autor: jack
Oświeccie mnie proszę..
Jack pisze:
> [...]

To jest piętnastoletni, paliwożerny, drogi w utrzymaniu (OC, spalanie, V6...) samochód. Dodatkowo, jeśli zbliża sie wielkimi krokami wymiana rozrządu, kończy się na dniach OC i coś jeszcze jest do roboty, to i 2000 zł nie warte.

Juz go nie ma:zgłosiłem naduzycie i je usunieto.

Ogłaszał sie gostek[dzwoniłem do niego-chciał pilnie sprzedać wczoraj o 22.00 bo
potrzebuje kase]za 1900zł
Skopiował ogłoszenie z allegro[dzwoniłem do gdańska -ogłoszenie aktualne]tu te
samo auto kosztuje 5500zł i nie ma mowy o jakiejkolwiek znizce.

To było to samo ogłoszenie tylko inna miejscowość[Nowa Huta] ta sama treść,te
same zdjęcia,,inny tel.inna [okazyjna]cena.

Zastanawiam sie jaki miał cel???Moze napasć na ew.klienta???
Bo ogłaszał sie na gumtree kraków co godzinę.
pozdro.jack

Data: 2009-04-11 19:03:13
Autor: LEPEK
Oświeccie mnie proszę..
jack pisze:

[...]

Aaaa, takie buty...
No to pewnie chodziło o numer na zaliczkę (gość się ogłasza, ty dzwonisz wyrażając zainteresowanie, a on na to że ludzie dzwonią, i jak ma dla ciebie zatrzymać, to wpłać zaliczkę - oczywiście juz jej, ani samochodu nigdy nie zobaczysz). Albo chcą ukraść ci pieniądze przeznaczone na samochód - umawiają się gdzieś "po drodze" i kradną twoje pieniądze.

Z tym, że ja bym takie numery robił na furach w cenach od 20.000 zł, a nie rozdrabniał sie na jakieś marne dwa kafle... Szkoda zachodu ;)

Pozdr