Oświetlenie DIY

Data: 2011-10-05 08:08:08
Autor: Dominik Mirowski
Oświetlenie DIY
PeJot wyklepał(a) :

Wpadły mi w ręce 2 pakiety po 9 ogniw NiMH, 1.5 Ah. Da się toto
zagonić do jakiegoś DIY oświetlenia do mieszczucha ? Pierwsze co mi
przyszło do głowy to 5 W halogen wsadzony do zwykłego reflektora
rowerowego, ale chyba te 5 W go za bardzo podgrzeje i stopi. Nie chcę
się bawić w robienie od zera lampki na ledach, chyba że coś taniego i
gotowego.

Poszukaj na ebay - znajdziesz tam głowice na ssc p7 podobne do magicshine'a 808 koszt nie powinien przekroczyć 40$. Co prawda 9x1,2V to może być trochę za dużo - ale nawet jak sterownik się spali to można kupić jakiś inny i będzie działać...
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-05 10:19:38
Autor: PeJot
Oświetlenie DIY
W dniu 2011-10-05 08:08, Dominik Mirowski pisze:
[...]

40 $ to cały mieszczuch jest wart :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem