Oświetlenie - bez baterii

Data: 2009-07-05 21:37:50
Autor: Michał Pysz
Oświetlenie - bez baterii
Lechupacabra pisze:
Witam,
Na początku roku miałem przyjemność odwiedzić Danię i podpatrzyłem tam
bardzo ciekawy rodzaj oświetlenia roweru (przód/tył) świtem migającym.
Lampki te działają na zasadzie indukcji elektromagnetycznej (tak jak
liczniki rowerowe), po przez magnes zamontowany na kołach, który
bezpośrednio ładuje lampki (znajdują się odpowiednio na widelcu i
tylnym trójkącie), a ponieważ mają wbudowane ogniwa błyskają nawet
przez parę minut po zaprzestaniu jazdy (dobre jak czekasz na
światłach).
Niestety koszt takiego zestawu wynosił ok. 300 PLN a na początku roku
wszystko wskazywało, że na rower w tym sezonie nie wsiądę więc nie
chciałem inwestować. Teraz sytuacja się zmieniła i wczoraj odkurzyłem
rowerek, ale do Danii się nie wybieram - czy ktoś widział może taki
produkt dostępny u nas??

http://bikeboard.pl/index.php?d=sprzet&g=16&art=3514

Takie kosztuje poniżej 200zł.
Ale nie mruga tylko świeci światłem stałym.

mp.

Data: 2009-07-08 21:47:36
Autor: Moper
Oświetlenie - bez baterii
"Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> wrote in message news:h2qume$aev$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Lechupacabra pisze:
[...]

Widziałem coś takiego dzisiaj w poznańskim decathlonie. Niestety nie wiem czy mruga czy świeci i czy ma podtrzymanie... Cena 130 zł. (komplet przód i tył).

Oświetlenie - bez baterii