Oświetlenie - ciąg dalszy rozważań

Data: 2009-09-17 13:46:48
Autor: Tomasz Nowicki
Oświetlenie - ciąg dalszy rozważań
Jedyne w miarę dobre rozwiązanie jakie widziałem w tym względzie nazywa się
Savio i jest produkcji Philipsa. Ale kosztuje w cholerę, dostępne jest
wyłącznie na zamówienie i nie pasuje do wnętrz mieszkalnych (w każdym razie
tych bardziej tradycyjnych, bo może do tych super-techno, to jeszcze). Mam
takie dwie oprawy świetlówkowe w gabinecie i światło jest bez zarzutu - nie
miga (a jestem na to wrażliwy), można płynnie regulować temperaturę barwową
i natężenie oświetlenia, w dodatku pilotem. OIMW są podobne rozwiązania do
pomieszczeń wypoczynkowych - zajrzyj na strony producenta

T.

Oświetlenie - ciąg dalszy rozważań