Oświetlenie diodowe

Data: 2012-08-21 20:58:56
Autor: Piotr P.
Oświetlenie diodowe
W dniu 2012-08-21 13:22, DeK pisze:
Obecnie mam od kilku lat na tył czerwone oświetlenie Cateye, modelu nie
pamiętam, ale ma dwa tryby świecenia ciągły i mrugający, baterie
wkładane do środka lampki i chyba trzy diody.
Coś takiego:
http://www.flickr.com/photos/janbeeldrijk/2427208079/
http://www.flickr.com/photos/janbeeldrijk/2436173032/

Nie pamiętam jaki to model ale już nie do dostania.

Razu pewnego sprzedano mi model wyższy, niestety jak się okazało
pozbawiony trybu mrugającego, ale sądząc po wykonaniu to jakaś podróbka,
raz działała raz nie, a elektronika i luty były wykonane na poziomie
karygodnym. Sprzedający przyją zwrot z racji błędnego opisu odnośnie
trybów świecenia.

Jako, że praktycznie nie jeździłem wieczorami gdyż nie miałem takiej
potrzeby, dysponowałem tylko tylnym oświetleniem na zasadzie jakby co,
ale sytuacja się zmienia więc chciałem doposażyć się w kwestii oświetlenia.

Potrzebuję na inny rower czerwonej nie gorszej od tego Cateye, który
posiadam. Ale widzę, że ceny lampek Cateye zwariowały.
Chciałbym, żeby była stosunkowo mała i zgrabna.

Używam i polecam, widać ją bez problemu z kilkuset metrów (więcej nie sprawdzałem)

https://www.hurt.com.pl/tylna-diodowa-lampa-rowerowa-mactronic-wall-e-bpm-2sl,p6761.html

Data: 2012-08-21 21:09:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Oświetlenie diodowe
Piotr P., Tue, 21 Aug 2012 20:58:56 +0200, pl.rec.rowery:
Używam i polecam, widać ją bez problemu z kilkuset metrów (więcej nie sprawdzałem)

https://www.hurt.com.pl/tylna-diodowa-lampa-rowerowa-mactronic-wall-e-bpm-2sl,p6761.html

A ja tylko mogę potwierdzić - jeździłem dwa tygodnie z tutejszym szamanem,
a on wszedł w posiadanie tej lampki... Zdarzało się, że po zmroku (czyt.:
codziennie) jeździłem za nim. Ona nie świeci, ona napier*ala.

--
Pozdrowienia,

Oświetlenie diodowe