Oświetlenie diodowe

Data: 2012-08-22 20:37:34
Autor: Prot Ogenes
Oświetlenie diodowe
DeK wrote:
Obecnie mam od kilku lat na tył czerwone oświetlenie Cateye, modelu nie
pamiętam, ale ma dwa tryby świecenia ciągły i mrugający, baterie
wkładane do środka lampki i chyba trzy diody.
Coś takiego:
http://www.flickr.com/photos/janbeeldrijk/2427208079/
http://www.flickr.com/photos/janbeeldrijk/2436173032/

Nie pamiętam jaki to model ale już nie do dostania.

Z tyłu od 6 lat używam Authora Xyriusa http://www.velo.com.pl/produkty/?m=0&pk=%&id=1080
Nadal dobra cena. Łatwe wpinanie i wypinanie ale praktycznie niemożliwe zgubienie.

5 diodek, kilka trybów (używam jednego pulsującego)
2 baterie AAA. Mam jakies takie wrażenie, że u mnie baterie
(aktualnie akumulatory AAA) wytrzymują znacznie dłużej.

pozdr
Prot

Oświetlenie diodowe