Oswietlenie do miasta za 100zl

Data: 2011-02-08 10:55:43
Autor: #:-) gps
Oswietlenie do miasta za 100zl
Moje typy, które bardzo polecam:

*** na przód używam 2 szt. takiej (niestety kupowane, jak jeszcze kosztowały 60 zł):
http://allegro.pl/wyprzedaz-lampa-rowerowa-przednia-mactronic-dif-1w-i1434266489.html

w trybie światła stałego pracują dobrym światłem na jazdę po lesie ok. 10 godz. (4 x AAA akku z Lidla)
w trybie strobo, myślę, że ze 4-5 x tyle

*** na tył mam 1 szt.:
http://allegro.pl/lampka-smart-tyl-0-5-watt-3-led-red-318-okazja-i1444535951.html

jeżdżę tylko w trybie strobo i to jest niesamowita oczoje*ka! wręcz nie da się z tyłu za takim światłem jechać, tak wali po gałach i mam 100% pewność, że mnie kierowcy dostrzegą

alternatywą może być ta:
http://allegro.pl/super-mocna-lampa-tylna-0-5w-mactronic-bright-eye-i1440886667.html
znam ją tylko z opisów, ale powinna działać tak samo

#:-)
gps

Oswietlenie do miasta za 100zl