Oswietlenie do sc - oryg. czy zamiennik

Data: 2009-10-14 11:31:17
Autor: Jacekj
Oswietlenie do sc - oryg. czy zamiennik
Kondziuch napisał(a):
Sporo sie mowi o jakosci zamiennikow.
Jedni mowia ze kupuja tylko oryginaly. Drudzy, ze markowe zamienniki tez sa ok.
Ja zastanawiam sie nad zakupem zamiennika reflektora do fiata seicento.
Czy warto? A moze nie warto oszczedzac 150 pln na cos takiego i kupic oryginal fiata?
Jakie sa wasze opinie?
Kupiłem zamiennik do Vectry - szajs jakich mało. Lustro wypadało z regulacji, jasność to połowa orginału. Te lampy to chyba tylko do drutowania rozbitków przeznaczonych do komisu.

JacekJ

Oswietlenie do sc - oryg. czy zamiennik