Oświetlenie godne uwagi

Data: 2009-10-27 09:03:15
Autor: raviz
Oświetlenie godne uwagi
PeJot wrote:
Czołem.

W necie jest multum projektów samoróbnego oświetlenia, ale nie bardzo mam czas na eksperymentowanie, poszukuję gotowego, wartego swoich pieniędzy produktu, który by sprawdził się w warunkach słabo oświetlonej szosy przez minimum 2 godziny. Warunek to zasilanie akumulatorowe AA ( R6 ), albo R14.

Ja zrezygnowalem z duzego zestawu dwoch halogenow Cateye'a na rzecz latarki Fenix L2D. Swieci rewelacyjnie, jest wytrzymala, wodoszczelna a przy tym jasnosc/dlugosc swiecenia sam regulujesz. Jest do niej dedykowany uchwyt rowerowy. Co do niego mam dwa zastrzezenia - kliki sa zbyt duze i brakuje czasem czegos po srodku i druga sprawa to brak mozliwosci szybkiego wypiecia.

Oświetlenie godne uwagi