Oswietlenie pod prysznicem

Data: 2010-04-19 18:16:22
Autor: Qrczak
Oswietlenie pod prysznicem
Dnia 2010-04-19 14:08, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
Witam,

czy możecie mi poradzić jakieś światełko pod prysznic- koniecznie na
bezpieczne napięcie (no i oczywiście wodoszczelne)?

Kaganek. Oświaty najlepiej.

Qra, nmsp

Data: 2010-04-19 19:21:42
Autor: Panslavista

"Qrczak" <qrka@gazeta.pl> wrote in message news:hqhvkk$oov$4inews.gazeta.pl...
[...]

    Tyle flakonów wypala się na placach - niech sobie powybiera, nikt mu nie będzie przeszkadzał po za harcerzami, kórzy zbierają dla producentów na powtórne napełnienie na listopad. Musi tylko uważać, aby nie chlapać wodą - mogą popękać.

Data: 2010-04-19 23:52:12
Autor: Chiron
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqhvkk$oov$4inews.gazeta.pl...
[...]

Ja ciemny jak tabaka w rogu jestem. Od kaganka oświaty trzymam się z dala:-~)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

 Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie siebie
Leopold Staff

Oswietlenie pod prysznicem