Oświetlenie przód:Busch & Muller LUMOTEC Fly Senso - ma ktoś?

Data: 2010-09-08 21:59:39
Autor: subcom
Oświetlenie przód:Busch & Muller LUMOTEC Fly Senso - ma ktoś?
umarła mi (mocowanie) B&M Lumotec Topal na halogenową żarówkę 2,4W. Myślę nad
czymś nowym z diodą już, nie z żarówką i wypatrzyłem wymienione w temacie
LUMOTEC Fly Senso. Ma to ktoś w okolicy (3M), żebym mógł zobaczyć jak
świeci??czy warte ceny??
http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_Lampka+przednia+LUMOTEC+FLY+N+IQ+PLUS__P_53149774-53010001__PZTA_8__PD_.html
A może ktoś używa diodowej, napędzanej dynamem w piaście BASTA Sprint Steady
http://www.bike24.com/p213269.html ?? Jak wrażenia?? ...bo widziałem tylko w
sklepie, w dzień zamocowaną do herculesa.

Mam już mocowaną na kierownice lampkę z fantastyczną diodą SSC P-7 na accu
18650, ale ją mocuję (zabieram z sobą) jak jest po temu okazja a chciałbym coś
na stałe (jak dotąd) skoro już mam to dynamo w piaście. Tak żeby zawsze było
bo nie wiadomo kiedy zaskoczą nas ciemności.

pozdrower

Data: 2010-09-09 00:24:15
Autor: Wojtek Paszkowski
Oświetlenie przód:Busch & Muller LUMOTEC Fly Senso - ma ktoś?
 Myślę nad
czymś nowym z diodą już, nie z żarówką i wypatrzyłem wymienione w temacie
LUMOTEC Fly Senso.

rozumiem, że masz na myśli Fly IQ? Fly to starsza konstrukcja, dużo słabsza. Polecam też koniecznie wersję Plus (z podtrzymywaniem)

Ma to ktoś w okolicy (3M), żebym mógł zobaczyć jak
świeci??

ma, w Gdyni

czy warte ceny??

ja nie żałuję. Co prawda już rok 2010 i przy konstrukcjach kilkudiodowych ilość światła może nie porażać, ale w ruchu miejskim w sumie więcej nie potrzeba. Na dodatek zawsze można sobie dodatkowo dokleić jeszcze jedną diodę czy dwie i używać "poza obszarem zabudowanym" - od dłuższego czasu mi taki pomysł chodzi po głowie, nawet podpytywałem B&M czy będzie to działać, ale lampka w połączeniu z mocną czołówką do jazdy miejsko-sakwowej mi wystarcza.

Na chwilę obecną brałbym już Cyo - światło pewnie zbliżone, ale ma kilka praktycznych usprawnień (m.in. można wyłączyć podtrzymywanie postojowe - Fly świeci parę minut po zatrzymaniu, co nie zawsze jest pożądane). W Giermanii Cyo można już dostać za coś w okolicy 200zł.

pozdr

Data: 2010-09-09 17:56:37
Autor: Titus Atomicus
Oświetlenie przód:Busch & Muller LUMOTEC Fly Senso - ma ktoś?
In article <i69351$bgh$1@news.onet.pl>,
 "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> wrote:

Na chwilę obecną brałbym już Cyo - światło pewnie zbliżone, ale ma kilka praktycznych usprawnień (m.in. można wyłączyć podtrzymywanie postojowe - Fly świeci parę minut po zatrzymaniu, co nie zawsze jest pożądane).

A, to fakt. Zwlaszcza jak sie na dziko biwakuje.
Ciekawe, czy mozna jakos w prosty sposob zmodyfikowac zwyklego Flya, zeby mial taka funkcjonalnosc?

TA

Data: 2010-09-09 18:15:16
Autor: nerwosolek
[...]

Ja musialem uswiadamiac w pracy panow na portierni, ktorzy wydzwaniali do mnie, ze zapomnialem swiatelek wylaczyc. Faktycznie przydałby sie taki wyłacznik, najlepiej jeszcze razem z wlacznikiem wyprowadzony kabelkiem gdzies na kierownice.

--
nerwosolek

Data: 2010-09-10 15:35:30
Autor: subcom
Wojtek Paszkowski <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał(a):
rozumiem, że masz na myśli Fly IQ? Fly to starsza konstrukcja, dużo słabsza. Polecam też koniecznie wersję Plus (z podtrzymywaniem)

konkretnie wypatrzyłem to:
http://allegro.pl/diodowa-lampa-busch-muller-lumotec-fly-senso-i1222420504.html
i zastanawiam się czy warto licytować, zwłaszcza, że właściciel daje gwarancję
tylko rozruchową

> Ma to ktoś w okolicy (3M), żebym mógł zobaczyć jak
> świeci??

ma, w Gdyni

a byłbyś skłonny wieczorową porą pokazać w działaniu - dokulam się we wskazane
miejsce :)) w dogodnym dla Ciebie momencie.
GG 3804155
marines<małpa>tego_nie_pisz.gazeta.pl

pozdr.

subcom

--

Oświetlenie przód:Busch & Muller LUMOTEC Fly Senso - ma ktoś?