Oszalała klempa Jakubiak galopuje po sejmie ;)

Data: 2011-01-19 17:41:42
Autor: Eulalia Browarek
Oszalała klempa Jakubiak galopuje po sejmie ;)
Ale czad ;)))

Zennon

Data: 2011-01-19 17:43:16
Autor: Grzegorz Z.
Oszalała klempa Jakubiak galopuje po sejmie ;)
Eulalia Browarek napisał:

Ale czad ;)))

Zennon

:))))))))

Data: 2011-01-19 23:42:52
Autor: raff
Oszalała klempa Jakubiak galopuje po sejmie ;)

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1pi4ee9bhnqjy$.1foj17chbtc4g$.dlg40tude.net...
Eulalia Browarek napisał:

Ale czad ;)))

Zennon

:))))))))

Widze zeniu ze masz wiernego fana. Tylko na dupcie uwazaj. Tę co masz z tyłu ;))

R.

Data: 2011-01-19 17:55:38
Autor: ~~heÂŽsk~~
Oszalała klempa Jakubiak galopuje po sejmie ;)
On Wed, 19 Jan 2011 17:41:42 +0100, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browar.pl> wrote:

Ale czad ;)))

Zennon

czyzby jaroslaw po raz kolejny odrzucil jej zaloty? ;o))))
szczypinska w wietnami uczy sie gotowac ryz na 100 sposobow,
ela ma szanse ze swoim rosolkiem z domowego kurczecia i zrazow
zawijanych podawanych na werandzie.

Data: 2011-01-19 19:34:21
Autor: jadrys
Oszalała klempa Jakubiak galopuje po sejmie ;)
W dniu 2011-01-19 17:41, Eulalia Browarek pisze:
Ale czad ;)))

Zennon

A dlaczego "klempa"?  Babka przecież całkiem całkiem.

Data: 2011-01-19 19:39:16
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih7arq$3u0$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-19 17:41, Eulalia Browarek pisze:
Ale czad ;)))

Zennon

A dlaczego "klempa"?  Babka przecież całkiem całkiem.

Psychiczna choroba maluje jej się już na twarzy...

boukun

Data: 2011-01-19 19:42:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-19 19:39, boukun pisze:

[...]

Jakoś tego nie zauważyłem. Jest całkiem rzeczowa.... i sympatyczna

Data: 2011-01-19 19:48:16
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih7bb3$5mq$1news.onet.pl...
[...]

Bo ty widocznie też masz coś z głową... Chorzy umysłowo z nienawiści ludzie...

boukun

Data: 2011-01-19 19:54:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-19 19:48, boukun pisze:

[...]

Może i mam, - bo widzę doskonale  że u większości PiS-manów ta nienawiść jest sztuczna.  M.in. u p. Jakubiak. Chyba ty, boukun,  nie dajesz się nabierać na marną grę na poziomie trzeciorzędnego teatrzyku?

Data: 2011-01-19 20:00:25
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih7c0t$7te$1news.onet.pl...
[...]

Ale Klempa jest cała czerwona na twarzy i dostała jakąś wysypkę i jakby tików już dostała, jak można tego nie zauważyć. Zresztą wszyscy z PiS maja podobne objawy... Tak prymitywne zakłamywanie rzeczywistości i próby zakrzyczenia prawdy są dla inteligentnego człowieka odrażające... I te objawy nienawiści do Rosji, z powodu tego, że Kaczyński Lech się rozjebał na terenie Rosji z własnego powodu, tego żaden rozumny człowiek nie jest w stanie zrozumieć...

boukun

Data: 2011-01-19 20:12:55
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Patrzyłeś na ujęcia jak już siadła do ławy poselskiej? Ze trzydzieści razy pocierała się po nosie i cała drżała z emocji ;)

Zennon

Oszalała klempa Jakubiak galopuje po sejmie ;)