Oszczednosci osoby zmarlej we W³oszech

Data: 2009-03-25 18:53:59
Autor: piotr
Oszczednosci osoby zmarlej we W³oszech
Witam,

Ojciec mojej dziewczyny przebywajacy na stale we W³oszech zmar³ na skutek
nieszczesliwego wypadku. Zachodzi wysokie prawdopodobienstwo ze posiadal
oszczednosci. Jak i gdzie mozna szukac tych oszczednosci?

Czy trzeba przeprowadzac postepowanie spadkowe we w³oszech a potem chodzic od
banku do banku z wyrokiem prawomocnym z zapytaniem czy taka a taka to osoba
miala w danym banku oszczednosci?

Jak sprawdzic czy mial jakis samochod bedacy jego wlasnoscia, telewizor itp itd?

Ojciec mojej dziewczyny mieszkal we wloszech rzecz jasna bez najblizszej rodziny.

Bardzo prosze o pomoc bo sprawa jest dosyc delikatna.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-25 20:41:20
Autor: Robert Tomasik
Oszczednosci osoby zmarlej we W³oszech
U¿ytkownik "piotr" <chmiel199.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gqduk7$bvv$1inews.gazeta.pl...

Na mój gust nie ma innego wyj¶cia, jak do tych W³och jechaæ i udaæ siê w miejsce, gdzie mieszka³. Tam powinny byæ jego ruchomo¶ci oraz dokumenty. Z dokumentów da siê ustaliæ, czy mia³ jaki¶ rachunek bankowy. Inne go sposobu nie widzê w praktyce.

Oszczednosci osoby zmarlej we W³oszech