Oszczdnoci sa wok Ciebie

Data: 2010-09-25 11:54:56
Autor: Budzik
Oszczdnoci sa wok Ciebie
Użytkownik Jan Strybyszewski ktos@w.pl ...

Opowiem wam anegdotę. Pewnego dnia na peronie spotykam z dawna nie widzialnego kolegę. Był to dzień w którym wybuchł temat podwyżki VATu.
On prawdziwy Polak zaczął narzekać na wszystko i na brak pieniędzy.
Gdy zeszło na oszczędzanie, powiedział „nie mam z czego”. No to go zapytałem, a zajadał „hamburgera” gdzie go kupił. Gdy dowiedziałem się
iż chodzi o budkę na przeciw wejścia na stację (cena 6zł) , odpowiedziałem mu. „Nie nalegam byś rzucił te świństwo… ale czy przez
2 lata dojeżdżania do pracy z tej samej stacji odwiedziłeś budkę z jedzeniem przy drugim wejściu ?” Dlaczego – zapytał ? Bo są tam smaczniejsze hamburgery na dodatek za 4zł. Od kilku dni jada TE SMACZNIEJSZE. Przez dwa lata wyciekło mu więc kilkaset złotych na
pusto na dodatek motywem zmiany nie była cena a jakość. Wystarczyło
się rozejrzeć. ....

Kolejny przykład jaki wam opowiem, dosięgnął mnie całkiem niedawno.
Moja córka potrzebowała inhalator. Rano byłem w pobliskiej aptece cena
210zł. Czy wyobrażacie sobie iż 9h później, DOKŁADNIE w tej samej
aptece, ten sam produkt kupiłem za 180,54zł ? Jak to możliwe ? To
proste apteka należy do sieci „Dbam o zdrowie” (www.doz.pl) i
zamówienie tego samego produktu przez internet z odbiorem w aptece
jest o 10-15% tańsze. O 17:00 tego samego dnia, dostałem maila iż
produkt już jest do odebrania.

artykuł sponsorowany?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2010-09-25 14:51:32
Autor: Jan Werbiński
Oszczędności sa wokół Ciebie
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:25092010.37C16AA7budzik61.poznan.pl...
artykuł sponsorowany?

Nie w tym przypadku. Ale czujność oczywiście wskazana. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Oszczdnoci sa wok Ciebie