Oszczędzanie na kontach, lokata na 30k

Data: 2013-05-13 23:25:22
Autor: kacperfx
Oszczędzanie na kontach, lokata na 30k
Witam,

Przy okazji zakładania wspólnego konta, naszła mnie pewna myśl, aby trochę 'przyoszczędzić' na różnych rzeczach (karta na paliwo, bonusy za wypłatę itd).
Kiedyś znalazłem artykuł o tym w jakich bankach założyć konto, aby mieć te parę złoty miesięcznie w kieszeni. Naprowadzi ktoś na tą stronę?

I przy okazji, mam 'wolnych' środków, około 30k zł, gdzie najlepiej je teraz ulokować? Niestety nie są to tylko moje środki, więc odpadają ryzykowne inwestycje.

Pozdrowienia,
Rafał

Data: 2013-05-14 11:32:45
Autor: Zyga
[...]