Oszczercy !

Data: 2009-11-09 14:23:21
Autor: cyc
Oszczercy !
Nieprzyjazni Polsce i kosciolowi komuchy smieja sie z L.Kaczynskego , znaczy naszego ukochanego prezydenta , ze nie zostal zaproszony na uroczystosci zwiazane z obaleniem muru berlinskiego .
Nieprzytomnie zawistni i w swojej niepochamowanej antypolskosci zlosnicy zapomninaja , ze nasz prezydent nie mogl byc w tym czasie w Berlinie , jako ze w tym samym odbiera honorowe obywatelstwo nowego \Sacza , czy jakiejs innej powiatowej waznej z punktu widzenia miedzynardowej polityki miejscowosci .
Czego  to nie wymysla szpiedzy , prowokatorzy i wogole wrogo do Polski i kosciola  nastawieni wyznawcy , wiadomo jacy . Wiecje nie powiem bo nie chce uchodzic  za antysemite !.
:)

cyc

Data: 2009-11-09 15:24:55
Autor: HaMMeR
Oszczercy !
cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Chcesz powiedziec zalosny smieciu, ze to straszny wstyd
byc niezaproszonym do szwabskiego, okazjonalnego koryta,
gdzie wszystkie 'zaproszone' ryje, unisono swietowac beda WLASNIE szwabski tryumf???
W tej rozpedzonej niegodziwosci tracisz kontrole nad istota
zdarzen, nie mowiac juz o zupelnej utracie elementarnej logiki!

Data: 2009-11-09 15:59:04
Autor: cyc
Oszczercy !

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hd98np$138b$1newsread2.aster.pl...
cyc wrote:
[...]

Alez umilowany w pisie bracie , pisze cos zgola innego !.
Piosze , ze to oszczercy tak mowia .
Nasz prezydet jest jak papiez , ponad takie drobnostki jak jakis tam mur , ktory sie przewrocil bo go szwaby wymurowac porzadnie nie potrafily .
Bezrozumna gawiedz nie rozumie tego ale my ! bracia w wierze i rownie wierna gwardia Kaczynskich wiemy w czym rzecz i kto za tym wszystkim stoi . Wiemy ze ten obalony  mur to wyraznie antypolskie i antykoscielne dzialania majace na celu nas w oczach swiata zochydzic , sponierwirac i opluc !.
My jednak sie nie dajemy , jestesmy ponad to i niech tam sobie swiat mysli co chce ! my staniemy na wysokosci zadania i ta walke ze zlem wygramy !
Niech zyje Kaczynski i doktor Rydzyk !. Precz z wiadomymi wrogami Polski i kosciola ! . Chocbysmy mieli z calym swiatem waczyc to i tak tya walke wygramy !!.
Tak nam doppomoz Ojciec Dyrektor .

cyc

Data: 2009-11-10 23:35:52
Autor: pluton
Oszczercy !
[...]

Idz to powiedz temu ryjowi, ktory sie onegdaj przepychal z premierem o
samolot
a potem walczyl o krzeselko, i tak go to wyczerpalo, ze biegl, ale nie
zdazyl...

Nullification

Data: 2009-11-12 15:26:11
Autor: HaMMeR
Oszczercy !
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

A powiedz Pluto, o co sie 'przepychal z premierem' i gdzie to 'krzeselko'
stalo, o ktore toczyl sie boj premierunia z Prezydentem?
Odpowiedz i idz sie wstydzic!

Data: 2009-11-13 22:06:05
Autor: pluton
Oszczercy !

> Idz to powiedz temu ryjowi, ktory sie onegdaj przepychal z premierem o
> samolot
> a potem walczyl o krzeselko, i tak go to wyczerpalo, ze biegl, ale nie
> zdazyl...

-- -- -- -- -- -- --

A powiedz Pluto, o co sie 'przepychal z premierem' i gdzie to 'krzeselko'
stalo, o ktore toczyl sie boj premierunia z Prezydentem?
Odpowiedz i idz sie wstydzic!

Dokladnie to nie wiem, ale stalo tak daleko, ze nie zdazyl dobiec...

Nullification

Data: 2009-11-09 16:38:13
Autor: Jadrys
Oszczercy !
cyc pisze:
[...]

Tylko prymitywni głupole mog± sie ¶miać z niezaproszenia naszego prezydenta.  M±dry człowiek może tylko z dezaprobat± pokręcić głow± na prostackie zachowanie szwabów..

Data: 2009-11-09 17:04:52
Autor: cyc
Oszczercy !

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hd9d1i$dpu$1news.onet.pl...
cyc pisze:
[...]

No wlasnie mowie !.......ale tez na to aby nie byc zaproszonym trzeba sobie zasluzyc !!.
Czy na swoje imieniny prosisz np. sasiada znanego z upierdliwosci awanturnika  ? . Pewnie nie .
W takich sytuacjach zawsze nalezy zastanowic sie nad przyczyna istniejacego stanu . Czy to aby czasem nie jest " moja " wina !.
Kazden skutek ma jakas przyczyne .
Pozaty jest to smiech przez lzy ! zly zawiedzenia , ze wlasnie taki ktos zostal prezydentem .

cyc

Data: 2009-11-09 18:29:45
Autor: HaMMeR
Oszczercy !
cyc pisze:
[...]

Jestes lajdackim 'wujem', zakompleksialym konformista,
jestes maszyna do lizania dupska kazdemu, kogo ci
we lbie zamiesza, a przeciez tobie, to zaden problem.
Do budy burku szwabskiego interesu pilnowac!

Data: 2009-11-09 20:36:53
Autor: Jadrys
Oszczercy !

cyc pisze:

[...]

Postawa  naszego prezydenta wobec Niemiec jest jak najbardziej prawidłowa,  po prostu nie nagina przed nimi karku.. Jednak nie występuje wbrew jakiejkolwiek etykiecie.  Natomiast zachowanie Niemiec wobec p. Kaczyńskiego jest nacechowane małostkowo¶ci±.  Jak ja bym był Niemcem to wstydziłbym sie za swój rz±d.

Data: 2009-11-09 12:15:48
Autor: Marek
Oszczercy !
On 9 Lis, 20:36, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cyc pisze:

> [...]

występuje wbrew jakiejkolwiek etykiecie.  Natomiast zachowanie Niemiec
wobec p. Kaczyńskiego jest nacechowane małostkowo¶ci±.  Jak ja bym był
Niemcem to wstydziłbym sie za swój rz±d.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ty, jakbys byl Niemcem, to bys sie zapisal do neofaszystowskiej
NPD !!!
....jak znam sie na psychologii...

Data: 2009-11-09 21:56:09
Autor: Jadrys
Oszczercy !

cyc pisze:

[...]

Raczej do PDS.. Widzę że na psychologii znasz się tak samo jak na konfiguracji "Thunderbirda" :-D

Data: 2009-11-10 12:26:41
Autor: ;he®sk;
Oszczercy !
On Mon, 09 Nov 2009 20:36:53 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Postawa  naszego prezydenta wobec Niemiec jest jak najbardziej prawidłowa,  po prostu nie nagina przed nimi karku..

 jasne, prezydent tak mocnego gospodarczo panstwa nie bedzie wisial
 u klamki jakichs tam patalachow co to nawet porzadnie zaprawy  cementowo-wapiennej nie potrafia zamieszac.
Jednak nie występuje wbrew jakiejkolwiek etykiecie.

 pchajac sie na jedyne krzeslo ? naraza sie na smiesznosc i tyle,

Natomiast zachowanie Niemiec wobec p. Kaczyńskiego jest nacechowane małostkowo¶ci±.

 kaczynski w tamtych czasach byl nikim wiec po cholere mieli
 go zapraszac? ciagnalby za soba caly dwor...

Jak ja bym był Niemcem to wstydziłbym sie za swój rz±d.

  widzialem kilka zaczerwienionych buziek. pewnie sie wstydzili.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-09 21:45:44
Autor: Hans Kloss
Oszczercy !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
No wlasnie mowie !.......ale tez na to aby nie byc zaproszonym trzeba sobie zasluzyc !!.

Oczywi¶cie ze trzeba. W tym przypadku- zasłużyć bezkompromisowo¶ci± w obronie
polskiej racji stanu, domaganiem się równego traktowania Polski na arenie
międzynarodowej, prowadzeniem polityki nie proniemieckiej, prorosyjskiej czy
proamerykańskiej- ale PROPOLSKIEJ. Nic dziwnego że anielka wolała zaprosić
swojego politycznego klienta, fagasa i przydupasa tuska w nadziei ze w ten
sposób pomoże mu w dalszej politycznej (tfu) "karierze". Mam nadzieję że
Polacy doceni± odpowiednio starania pani Anielki już przy okazji najbliższych
wyborów.
J-23

Data: 2009-11-10 08:58:31
Autor: cyc
Oszczercy !

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hda2i8$2nv$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Oto typowa prymitywna pisowska proba przekuwania zadanego im siarczystego policzka w sukces .
Tylko wy jednak potraficie rozumowac takimi kategoriami i wierzyc w gloszona przez siebie propagande . Po drugiej stronie stoi reszta swiata !.
Wasz bastion koltunstwa i iscie faszystowskiego podejscia do otaczajacej was rzecywistosci  wnet runie tak , jak ten berlinski mur i pozostana po was tylko gruzy i niechlubne wspomnienia .

cyc

Data: 2009-11-10 13:50:26
Autor: awe
Oszczercy !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdb6fb$dia$1news.onet.pl...

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

byles juz u lekarza? idz spotkasz tam takich samych napoleonow jak ty
awe

Data: 2009-11-10 12:26:41
Autor: ;he®sk;
Oszczercy !

cyc <ja@ja.pl> napisał(a): > No wlasnie mowie !.......ale tez na to aby nie byc zaproszonym trzeba sobie > zasluzyc !!.

 i zaglosuja na PO ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-10 20:40:28
Autor: Hans Kloss
Oszczercy !
;he?sk; <euro&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 i zaglosuja na PO ;o)))
Tak tak, oczywi¶cie. Na mira, rycha, zbycha, zdzicha, cieleb±ka i donka z
wytrzeszczem. A potem przyjdzie pan pielegniarz i zrobi ci ten zastrzyk po
którym zwykle czujesz się lepiej.
J-23

Data: 2009-11-10 12:26:41
Autor: ;he®sk;
Oszczercy !
On Mon, 09 Nov 2009 16:38:13 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Tylko prymitywni głupole mog± sie ¶miać z niezaproszenia naszego prezydenta.  M±dry człowiek może tylko z dezaprobat± pokręcić głow± na prostackie zachowanie szwabów..

 a czymze sie przyczynil nasz szlachetny prezydent, przyjaciel gruzji
 i calgo wolnego swiata do tego by murek runal? gdzie sie podziewal
 nasz bohater w tamtych czasach? razem z braciszkiem chowal sie za
 mamusina spodnica. ot sie chlopisko nawojowalo o wolnosc nasza.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-10 21:14:00
Autor: Jadrys
Oszczercy !
;he®sk; pisze:
On Mon, 09 Nov 2009 16:38:13 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Tylko prymitywni gĹ‚upole mogÄ… sie Ĺ›miać z niezaproszenia naszego prezydenta.  MÄ…dry czĹ‚owiek moĹĽe tylko z dezaprobatÄ… pokrÄ™cić gĹ‚owÄ… na prostackie zachowanie szwabĂłw..

[...]

A czym sie wyróżnił p.Tusk? Dlaczego szwaby zaprosili kamerdynera zamiast pana domu?

Data: 2009-11-10 23:39:15
Autor: pluton
Oszczercy !

A czym sie wyróżnił p.Tusk? Dlaczego szwaby zaprosili kamerdynera
zamiast pana domu?

Widac dla nich (i dla wiekszosci nas tez) jest on panem szamba.
A elektrycy i kamerdynerzy to goscie warci zaproszenia.

Nullification

Data: 2009-11-11 10:45:05
Autor: Jadrys
Oszczercy !
pluton pisze:
[...]

Nie, szwaby wol± zaprosić służalczych lokai bardziej niż równorzędnych sobie partnerów.

Oszczercy !