Oszo艂omy musz膮 tak tru膰.

Data: 2016-03-21 02:52:42
Autor: stevep
Oszo艂omy musz膮 tak tru膰.
# 1. Osoba zwi膮zana z restauracj膮, w kt贸rej jad艂 Duda, zaatakowa艂a go w  sieci
2. Prawicowa blogerka zasugerowa艂a, 偶e zwolenniczka KOD, mog艂a go otru膰
3. Duda odpowiedzia艂 blogerce na Twitterze: "Bez przesady. Please...."

W sobot臋 Andrzej Duda spotka艂 si臋 z przebywaj膮c膮 w Polsce delegacj膮  ameryka艅skich senator贸w w restauracji Wentzl w Krakowie. Okaza艂o si臋, 偶e  wsp贸艂w艂a艣cicielka kamienicy, w kt贸rej mie艣ci si臋 lokal - Katarzyna Kukie艂a  - jest cz艂onkini膮 Komitetu Obrony Demokracji. We wpisie na Facebooku  odnios艂a si臋 do komentarzy prawicowych publicyst贸w i polityk贸w PiS, kt贸rzy  dzia艂aczy KOD-u okre艣lali mianem "grupy histeryk贸w oderwanych od koryta".

"Mam nadziej臋, s膮dz膮c po zadowolonej pa艅skiej minie, 偶e jedzenie z mojego  koryta wszystkim smakowa艂o" - zwr贸ci艂a si臋 do prezydenta. #
Ze strony:
http://skroc.pl/112e2

--
stevep