Oszo³om czy naiwny marzyciel?

Data: 2010-11-18 16:52:03
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Oszo³om czy naiwny marzyciel?
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/ Platforma Obywatelska obiecywa³a obni¿yæ podatki i upro¶ciæ ¿ycie ludziom. Zamiast tego zajê³a siê walk± z dopalaczami, kastrowaniem pedofilów, paleniem papierosów we w³asnych lokalach (!!) - a podatki... podnios³a.

Oto "liberalizm" w wykonaniu oszustów.

W Warszawie Hanna Gronkiewicz-Waltz (PO) podnios³a op³atê za u¿ytkowanie wieczyste gruntów. W niektórych dzielnicach stolicy ten wzrost siêgn±³ 2000%! Wiele osób nie staæ na takie op³aty. A Rada Warszawy, w której rz±dzi koalicja PO-SLD, na ostatniej sesji podwy¿sza podatki od nieruchomo¶ci i ¶rodków transportu! A p.Wojciech Olejniczak (SLD) zapewnia, ¿e On je obni¿y!!

"Liberalna" PO chce wyrzuciæ ca³kowicie kierowców z centrów miast. Proszê sobie wyobraziæ Nowy Jork czy Cincinatti, które chcia³yby wyrzuciæ samochody z ulic, albo zabraæ pó³ jezdni na "bus-pasy", powoduj±c gigantyczne korki!! Taki zarz±d miasta nie przetrwa³by trzech dni! Pieni±dze zamiast na metro id± na przera¿aj±c± biurokracjê (roczny koszt jej dzia³alno¶ci jest równy kosztowi jednego mostu) i na budowê tramwajów-
zawalidróg. PO nie robi nic, by zmusiæ PKP do uruchomienia przejazdów kolejowych miêdzy Grochowem, a Targówkiem, miêdzy Ochot± a Wol±, we W³ochach - i wyegzekwowaæ ogromne odszkodowanie za ich bezprawne zamkniêcie. Z uwagi na mi³o¶æ PO do Niemiec, Platforma nie wystêpuje o ogromne odszkodowanie za budynki zniszczone na polecenie Adolfa Hitlera ju¿ po kapitulacji Powstania - a wiêc nie bêd±ce "zniszczeniami wojennymi". Miasto nie oddaje w³a¶cicielom ich gruntów, bo woli... do nich dop³acaæ!! Dziêki czemu ma pretekst by utrzymywaæ kolejn± hordê urzêdników pas±cych siê na cudzych gruntach!!

I tak wygl±daj± ca³e rz±dy Platformy Obywatelskiej, która woli bez ¿adnego za¿enowania siêgaæ do kieszeni Polaków.

Mo¿esz ju¿ teraz to zacz±æ zmieniaæ. W wyborach samorz±dowych wystartowa³ Ruch Wyborców Janusza Korwin-Mikkegto. Ma on zupe³nie inn± wizjê pañstwa ni¿ prezentowana przez "Bandê Czworga": uk³ad PO-PiS-SLD-PSL, który zad³u¿y³ Polskê na setki miliardów.

To wizja pañstwa silnego gospodarczo - jak Stany Zjednoczone sprzed kilkudziesiêciu lat, gdzie to obywatel decydowa³ o tym na co chce wydaæ swoje pieni±dze - a nie urzêdnik rz±dowy, miejski, czy brukselski.

Data: 2010-11-19 07:56:00
Autor: Dobrodziej
Oszo³om czy naiwny marzyciel?

U¿ytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0ef8.0000076d.4ce54ba3newsgate.onet.pl...
[...]

Co ty bredzisz, kiedy zosta³y podniesione podatki? Co do dopalaczy -  bardzo dobrze. Co do palenia papierosów - bardzo dobrze. Chcesz paliæ we w³asnym domu to sobie pal. Mo¿esz nawet sobie ³eb wsadziæ w komin! Tam gdzie s± inni ludzie - won z papierochami! Kastrowanie pedofili to akurat pomys³ PiS.

d.

Data: 2010-11-19 10:14:37
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Oszo³om czy naiwny marzyciel?

U&iquest;ytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:0ef8.0000076d.4ce54ba3newsgate.onet.pl...
> http://korwin-mikke.blog.onet.pl/
>
> Platforma Obywatelska obiecywa&sup3;a obni&iquest;y&aelig; podatki i upro&para;ci&aelig; &iquest;ycie ludziom.
> Zamiast tego zaj&ecirc;&sup3;a si&ecirc; walk&plusmn; z dopalaczami, kastrowaniem pedofilów, > paleniem
> papierosów we w&sup3;asnych lokalach (!!) - a podatki... podnios&sup3;a.

Co ty bredzisz, kiedy zosta&sup3;y podniesione podatki? Co do dopalaczy -  bardzo dobrze. Co do palenia papierosów - bardzo dobrze. Chcesz pali&aelig; we w&sup3;asnym domu to sobie pal. Mo&iquest;esz nawet sobie &sup3;eb wsadzi&aelig; w komin! Tam gdzie s&plusmn; inni ludzie - won z papierochami! Kastrowanie pedofili to akurat pomys&sup3; PiS.

d.

"Co ty bredzisz" to chyba nie do mnie, jako ¿e ja tylko zacytowa³em JKM.

Twierdzisz wiêc, ¿e JKM k³amie (bredzi) - przynajmniej w tym pierwszym zdaniu - czyli ¿e PO wcale nie podwy¿szy³a podatków.
Byæ mo¿e masz racjê? byæ mo¿e bredzisz? Ja nie mam dostatecznego rozeznania.

--

Oszo³om czy naiwny marzyciel?