Oszołom kupił Real...

Data: 2012-11-30 06:50:31
Autor: czikolatino
Oszołom kupił Real...
http://www.sfora.biz/Ten-hipermarket-znika-z-Polski-Robiles-tam-zakupy-a50019

Czyli co, wymiana terminali będzie? Znowu koniec cashbacku w Realu? :D

Data: 2012-11-30 16:03:56
Autor: Rafał Grzelak
Oszołom kupił Real...
czikolatino wrote:

http://www.sfora.biz/Ten-hipermarket-znika-z-Polski-Robiles-tam-zakupy-a50019

Czyli co, wymiana terminali będzie? Znowu koniec cashbacku w Realu? :D

Szkoda, payback dawal 10% znizki na spozywke prawie za darmo (500pkt).

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-11-30 18:33:55
Autor: zlotowinfo
Oszołom kupił Real...
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości news:xn0i67ceaea65m001news.atman.pl...
czikolatino wrote:

[...]

ciekawe czy będzie można nadal kupować za payback w tych marketach

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-02 18:13:31
Autor: Jacek Osiecki
Oszołom kupił Real...
Dnia Fri, 30 Nov 2012 18:33:55 +0100, zlotowinfo napisał(a):
[...]

No, jeśli Oszołom nie polubi się z paybackiem to w zasadzie ten program
straci sens w .pl...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-12-02 21:01:15
Autor: xbartx
Oszołom kupił Real...
Dnia Sun, 02 Dec 2012 18:13:31 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

No, jeśli Oszołom nie polubi się z paybackiem to w zasadzie ten program
straci sens w .pl...

A to ten program ma w ogóle jakiś sens ;)

--
xbartx

Data: 2012-12-02 21:24:35
Autor: Rafał Grzelak
Oszołom kupił Real...
xbartx wrote:

Dnia Sun, 02 Dec 2012 18:13:31 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

> No, jeśli Oszołom nie polubi się z paybackiem to w zasadzie ten
> program straci sens w .pl...

A to ten program ma w ogóle jakiś sens ;)

10% znizki w realu i innych przybytkach. Poza tym mozna placic w
multikinie, gdzie 100p = 1pln.

Szalu nie ma, ale raz na jakis czas bilet do kina jest za darmo. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-02 21:57:05
Autor: Jacek Osiecki
Oszołom kupił Real...
Dnia Sun, 2 Dec 2012 21:24:35 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
xbartx wrote:
> [...]
multikinie, gdzie 100p = 1pln.
Szalu nie ma, ale raz na jakis czas bilet do kina jest za darmo. :)

No i mile M&M - co jakiś czas można się przelecieć ;)

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-12-02 23:01:17
Autor: Rafał Grzelak
Oszołom kupił Real...
Jacek Osiecki wrote:

> [...]
> Szalu nie ma, ale raz na jakis czas bilet do kina jest za darmo. :)

No i mile M&M - co jakiś czas można się przelecieć ;)

Przy 5pkt na 1 mile to nie wiem kto tu kogo 'przelatuje'. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-05 16:30:05
Autor: Jacek Osiecki
Oszołom kupił Real...
Dnia Sun, 2 Dec 2012 23:01:17 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
> [...]
No i mile M&M - co jakiś czas można się przelecieć ;)
Przy 5pkt na 1 mile to nie wiem kto tu kogo 'przelatuje'. :>

Dyć mówię że to zbójeckie ceny, w Niemczech jest 1:1 - inna sprawa że tam
same punkty PB są droższe ;)
A co do przelecenia - jak się trafi kupon gdzie za 50zł w realu jest
5000pkt, to przelicznik jest całkiem miły. Sporo kuponów x10 się trafia, do
tego różne fajnie punktowane zakupy na allegro. Cierpliwie ciułając, nie
kupując na siłę - można trochę tych mil uzbierać.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-12-05 18:37:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oszołom kupił Real...

"Jacek Osiecki" slrnkbutkd.l6h.joshua@tau.ceti.pl

[...]

Ja latami nie zbierałem żadnych punktów -- aż realne panienki
(i panie także) przy kasie mnie nagabywały, ;) oferując karty
na punkty... IMO wyjątkiem nie byłem.

Data: 2012-12-02 20:46:04
Autor: Waldek
Oszołom kupił Real...

Użytkownik "czikolatino" <artikpl@gmail.com> napisał w wiadomości news:0f67ab29-977e-41b5-8400-6d0acb642568googlegroups.com...
http://www.sfora.biz/Ten-hipermarket-znika-z-Polski-Robiles-tam-zakupy-a50019

Czyli co, wymiana terminali będzie? Znowu koniec cashbacku w Realu? :D

Wolałbym jakby kupili wredną biedronke ;)

Wredną bo nie mozna placic plastikiem a jest to mój najbliższy spożywczak
więc w ramach bojkotu insekta ganiam do Lidka gdzie mam 2x dalej ;P
Lidek chyba tez po zmianie POS bo ostatnio panienka widząc karte Citka
zaproponowała "bezstykowke", ale to była akurat dziewicza transakcja
wiec musiała byc zaklepana pin-em ;)

Pozdro

Data: 2012-12-02 23:31:25
Autor: MarcinF
Oszołom kupił Real...
W dniu 2012-12-02 20:46, Waldek pisze:

Wolałbym jakby kupili wredną biedronke ;)

Wredną bo nie mozna placic plastikiem a jest to mój najbliższy spożywczak
więc w ramach bojkotu insekta ganiam do Lidka gdzie mam 2x dalej ;P

A co to za cudowny plastik i jego wydawca, skoro stał się tak ważnym
kryterium wyboru dostawcy pożywienia ?

Data: 2012-12-03 00:49:51
Autor: Waldek
Oszołom kupił Real...

Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości news:k9gkru$ujc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zaden szczegolny, ot kolejny - tym razem "wisniowa" KK z Citi
- zas glowne kryterium to chorobliwa niechec szukania drobnych
& wypychania portfela bilonem z wydanej reszty

Data: 2012-12-03 21:22:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oszołom kupił Real...

"Waldek" k9gpev$3hc$1@node1.news.atman.pl

Zaden szczegolny, ot kolejny - tym razem "wisniowa"
KK z Citi - zas glowne kryterium to chorobliwa niechec
szukania drobnych & wypychania portfela bilonem z wydanej
reszty

IMO ten bilon u chrząszcza zwiększa prawdopodobieństwo
(; nadmiarowego. ;) zapłacenia. Ja tak przepłaciłem,
kupując buty (notabene chyba niepotrzebnie) i cukier.
I chyba to opisałem.

W plastykowym wypadku wszystko jest jasne nawet/także
,,po odejściu od kasy''.

Oszołom kupił Real...