Oszolomen Schetyna

Data: 2019-05-07 14:29:56
Autor: Zenek Kapelinder
Oszolomen Schetyna
Powiedzial dzisiaj przesluchujacemu go w aferze vat ze po jesieni zamienia sie miejscami na przesluchaniach.

Data: 2019-05-07 23:41:07
Autor: u2
Oszolomen Schetyna
Powiedzial dzisiaj przesluchujacemu go w aferze vat ze po jesieni zamienia sie miejscami na przesluchaniach.

z żonką w czasach komuny wyjechał w celach zarobkowych do Kanady, wtedy ludzie nie wracali z emigracji on wrócił:))))))))))))

w czeciej ubeckiej zrobił karierę jako menagier drużyny sportowej, choć od czasów szkolnych nienawidził sportu:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-07 16:24:13
Autor: Zenek Kapelinder
Oszolomen Schetyna
Car Piotr I Wielki chyba pod niego pisal definicje podwladnego. Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.

Data: 2019-05-07 17:46:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Oszolomen Schetyna
W dniu środa, 8 maja 2019 01:24:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Car Piotr I Wielki chyba pod niego pisal definicje podwladnego. Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.

Te, Zenuś... Czy mi się dobrze Grzesiu z Jokerem kojarzy, tym co go Nicholson
grał w Batmanie?

Bo nawet o ile program KE wkurwia mnie najmniej ze wszystkich przedstawianych
w tych wyborach, to wątpliwe, żebym głosował na tę partię. A to ze względu
właśnie na fakt, że twarzą swojej kampanii zrobili tego całego Schetynę.

Data: 2019-05-08 10:37:48
Autor: u2
Oszolomen Schetyna
W dniu 08.05.2019 o 02:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
Te, Zenuś... Czy mi się dobrze Grzesiu z Jokerem kojarzy, tym co go Nicholson
grał w Batmanie?

bez przesady Jack jest w filmie pełen życia, a Schettino ma szarą aurę:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 02:20:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Oszolomen Schetyna
W dniu środa, 8 maja 2019 10:37:46 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> grał w Batmanie?

bez przesady Jack jest w filmie pełen życia, a Schettino ma szarą aurę:)

Chodzi mi o ten uśmiech od ucha do ucha (o?o)

Data: 2019-05-08 16:52:52
Autor: Pajdak
Oszolomen Schetyna
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Taką jak twoja twarzyczka po tygodniowym chlaniu! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-05-08 17:09:43
Autor: u2
Oszolomen Schetyna
W dniu 08.05.2019 o 16:52, fajdak pisze:
[...]

bez przesady fajdak, czasami wypiję, wtedy puszczam kulturalne kawałki, aby trochę niekulturalnych użyszkodników nauczyć kultury, której nigdy nie mieli szansy poznać:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-09 10:03:32
Autor: Pajdak
Oszolomen Schetyna
pijaczyna kupą suwalską zwany  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cd2f135$0$17348$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 08.05.2019 o 16:52, Pan Pajdak pisze:
[...]

Czyli regularnie i często! ;-)))

wtedy puszczam kulturalne kawałki,

Kury i kaczki słuchają? ;-)))

aby trochę niekulturalnych użyszkodników nauczyć kultury, której nigdy nie mieli szansy poznać:)

Na suwalski zadupiu o kulturę trudno. Wszędzie Litwini! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-08 03:17:50
Autor: Realek
Oszolomen ZenkoPiSdzielec.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 Podwładny
powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak,
by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.

ZenkoPiSdzielec, idealnie trafiłeś.
Zabronione jest peszenie przełożonego PiSdzielca.

Data: 2019-05-08 16:53:40
Autor: Pajdak
Oszolomen Schetyna
Powiedzial dzisiaj przesluchujacemu go w aferze vat ze po jesieni zamienia
sie miejscami na przesluchaniach.

"PRZYJDZIE NA TO CZAS, PRZYJDZIE CZAS..." Cele w Brzegu czekają. Ci którzy
nie załapią się na listę ucieczkową do PE powinni robić rezerwacje. Jaki
Przemysław startuje z 3 miejsca w Krakowie więc się nie załapie ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-05-08 10:16:13
Autor: Zenek Kapelinder
Oszolomen Schetyna
Dzwonilem dzisiaj pizdziak do Orzysza, Piotrkowa, na Sikawe, do Brzegu. Wszedzie rezerwacje dla jelopozycji porobione. Odpowiadali zeby probowac dzwonic nie wczesniej niz za piec lat.

Oszolomen Schetyna