Oszolomen Schetyna

Data: 2019-05-07 23:41:07
Autor: u2
Oszolomen Schetyna
Powiedzial dzisiaj przesluchujacemu go w aferze vat ze po jesieni zamienia sie miejscami na przesluchaniach.

z żonką w czasach komuny wyjechał w celach zarobkowych do Kanady, wtedy ludzie nie wracali z emigracji on wrócił:))))))))))))

w czeciej ubeckiej zrobił karierę jako menagier drużyny sportowej, choć od czasów szkolnych nienawidził sportu:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-07 16:24:13
Autor: Zenek Kapelinder
Oszolomen Schetyna
Car Piotr I Wielki chyba pod niego pisal definicje podwladnego. Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.

Data: 2019-05-07 17:46:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Oszolomen Schetyna
W dniu środa, 8 maja 2019 01:24:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Car Piotr I Wielki chyba pod niego pisal definicje podwladnego. Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.

Te, Zenuś... Czy mi się dobrze Grzesiu z Jokerem kojarzy, tym co go Nicholson
grał w Batmanie?

Bo nawet o ile program KE wkurwia mnie najmniej ze wszystkich przedstawianych
w tych wyborach, to wątpliwe, żebym głosował na tę partię. A to ze względu
właśnie na fakt, że twarzą swojej kampanii zrobili tego całego Schetynę.

Data: 2019-05-08 10:37:48
Autor: u2
Oszolomen Schetyna
W dniu 08.05.2019 o 02:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
Te, Zenuś... Czy mi się dobrze Grzesiu z Jokerem kojarzy, tym co go Nicholson
grał w Batmanie?

bez przesady Jack jest w filmie pełen życia, a Schettino ma szarą aurę:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 02:20:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Oszolomen Schetyna
W dniu środa, 8 maja 2019 10:37:46 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> grał w Batmanie?

bez przesady Jack jest w filmie pełen życia, a Schettino ma szarą aurę:)

Chodzi mi o ten uśmiech od ucha do ucha (o?o)

Data: 2019-05-08 16:52:52
Autor: Pajdak
Oszolomen Schetyna
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Taką jak twoja twarzyczka po tygodniowym chlaniu! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-05-08 17:09:43
Autor: u2
Oszolomen Schetyna
W dniu 08.05.2019 o 16:52, fajdak pisze:
[...]

bez przesady fajdak, czasami wypiję, wtedy puszczam kulturalne kawałki, aby trochę niekulturalnych użyszkodników nauczyć kultury, której nigdy nie mieli szansy poznać:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-09 10:03:32
Autor: Pajdak
Oszolomen Schetyna
pijaczyna kupą suwalską zwany  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cd2f135$0$17348$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 08.05.2019 o 16:52, Pan Pajdak pisze:
[...]

Czyli regularnie i często! ;-)))

wtedy puszczam kulturalne kawałki,

Kury i kaczki słuchają? ;-)))

aby trochę niekulturalnych użyszkodników nauczyć kultury, której nigdy nie mieli szansy poznać:)

Na suwalski zadupiu o kulturę trudno. Wszędzie Litwini! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-08 03:17:50
Autor: Realek
Oszolomen ZenkoPiSdzielec.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 Podwładny
powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak,
by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.

ZenkoPiSdzielec, idealnie trafiłeś.
Zabronione jest peszenie przełożonego PiSdzielca.

Oszolomen Schetyna