Oszo³omka z PiS w TVN24

Data: 2017-04-01 12:01:31
Autor: Pajdak
Oszo³omka z PiS w TVN24
Wczorajh w godzinach wieczornych PiS-owska reprezentantka MEN, starszawa
(szlify zdobywa³a w PRL jak nic!) tleniona blondyna w okularach da³a popis
g³upoty i arogancji. Chodzi³o o strajk ZNP. Nie w±zne ilu tam strajkowa³o,
czy dyrektorzy na tej podstawie sporz±dzili ju¿ listy do zwolnieñ. Ta
kobiecina na tak¿dy temat jak nakrêcona papuga powtarza³a: "dbamy o polskie
szko³y, dbamy o nauczycieli, od kwietnia damy im podwy¿ki, nie bêdzie
zwolniñ" itp bzdety budz±ce politowanie na twarzy prowadz±cego i pos³anki z
..Nowoczesnej. Co tych oszo³omów ci±gnie jak muchy do gówna do znienawidzonej
TVN24?

--
Lepudruk

Data: 2017-04-02 04:12:35
Autor: V.L. Pinkley
Oszo³omka z PiS w TVN24
u¿ytkownik Pajdak napisa³:
Wczorajh w godzinach wieczornych PiS-owska reprezentantka MEN, starszawa
(szlify zdobywa³a w PRL jak nic!) tleniona blondyna w okularach da³a popis
g³upoty i arogancji. Chodzi³o o strajk ZNP.

Widaæ ¿e chwyci³e¶ wiatr w ¿agle, nic to, nieuchronne nadchodzi:
http://orka2.sejm.gov.pl/INT7.nsf/klucz/7259B299/$FILE/oi1896rys2.jpg

Data: 2017-04-03 10:21:23
Autor: Pajdak
Oszo³omka z PiS w TVN24
U¿ytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisa³ w
wiadomo¶ci news:85cbeda9-40a2-403c-9bdf-38e028f5554fgooglegroups.com...
u¿ytkownik Pajdak napisa³:

A cos na temat oszo³omki z pIs? ;-)))

--
lEPUDRUK

Data: 2017-04-03 11:24:26
Autor: Pajdak
Oszo³omka z PiS w TVN24
[...]

Masz co¶ do powiedzenia w temacie? Jak nie to spierdalaj na drzewo!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-02 08:48:27
Autor: Ciemny Lud
Oszo³omka z PiS w TVN24

U¿ytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:obntr4$1nl6$3gioia.aioe.org...
[...]

Stopieñ zidiocenia w PiS ma swoje korzenie w czasach PRL z których to wywodzi siê wiekszo¶æ obecnej "klasy politycznej" tej partii. Le¶ne dziadki jak za czasów PRL partyjny aktyw be³koc± byle be³kotaæ bo sami nie maj± nic do powiedzenia. A wskazówki  z Nowogrodzkiej nadchodz± z opó¼nieniem st±d ten ca³y cyrk z tymi "mondralami". Swego czasu PiS bojkotowa³ TVN. Czy¿by prezes wysy³am swoje têpog³owe zastêpy do boju o najprawdziwsz± prawdê? ;-)

CL

Data: 2017-04-02 11:18:28
Autor: prezydent San Escobar
Oszo³omka z PiS w TVN24
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisa³(-a):

[...]

Widzia³em, potwierdzam. Ona nie ma kontaktu z rzeczywisto¶ci±.

--
- Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-04-02 12:21:33
Autor: Pajdak
Oszo³omka z PiS w TVN24

U¿ytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisa³ w
wiadomo¶ci news:9eg1ec9d1d76083cd3fvtnovec4tnq3jsh4ax.com...
[...]

Jest prawie pewne, ¿e by³a kiedy¶ w PZPR. Razem ze Stasiem Piotrowiczem.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-02 13:28:47
Autor: Trefni¶
Oszo³omka z PiS w TVN24
W dniu .04.2017 o 11:18 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Strasznie bawi mnie ten rozpaczliwy be³kot :)

Ta rzeczywisto¶æ stoi wam w gardle, wa³kujecie j± i krytykujecie,  organizujecie strajk nauczycieli, maszerujecie w milionowych marszach  Kijowskiego, piszczycie i popierdujecie z kleksami...

Ale oczywi¶cie ona z t± rzeczywisto¶ci± nie ma ¿adnego kontaktu.
:)

--
Trefni¶

Data: 2017-04-02 21:01:41
Autor: prezydent San Escobar
Oszo³omka z PiS w TVN24
Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> napisa³(-a):

> [...]

Ale oczywi¶cie ona z t± rzeczywisto¶ci± nie ma ¿adnego kontaktu.

Widzê, ¿e siê ju¿ ca³kiem nie¼le w tej trefnej dupie urz±dzasz :DD
Urz±dzaj siê dalej, nami siê nie przejmuj, my to tylko przejazdem :DDD
I nie traæ czasu, szukaj tych trefnych sonda¿y z 2015 r. :DD

Data: 2017-04-02 21:44:47
Autor: Trefni¶
Oszo³omka z PiS w TVN24
W dniu .04.2017 o 21:01 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

> [...]

Widzê, ¿e siê ju¿ ca³kiem nie¼le w tej trefnej dupie urz±dzasz :DD
Urz±dzaj siê dalej, nami siê nie przejmuj, my to tylko przejazdem :DDD

:O

Jeste¶cie tu przejazdem???

:O

To nie przejmujecie ju¿ w³adzy w 2019? Ani pó¼niej, w 2031?
A zdaje siê planowali¶cie nawet wcze¶niejsze wybory?
I co, rzeczywi¶cie uwa¿acie, ¿e jeste¶cie w czarnej dupie?

Nawet Trefnisiowi brakuje s³ów, kiedy opozycja totalna poddaje siê bez  walki i za bezdurno.

--
Trefni¶

Data: 2017-04-03 09:18:45
Autor: prezydent San Escobar

[...]