Oszołomy uczą polskie dzieci o seksie...

Data: 2009-06-25 08:12:16
Autor: Tzva Adonai
Oszołomy uczą polskie dzieci o seksie...
Nie każde polskie dziecko miało szczęście tak jak ja wychować się się
na niemieckich pornosach podkradanych rodzicom z szuflady....

***

Wstrząsający raport o edukacji seksualnej: Antykoncepcja to dzieło
Szatana

Nachalna propaganda ideologiczna, przesądy i stereotypy,
niekompetentne osoby prowadzące zajęcia - taki obraz wyłania się z
raportu na temat poziomu edukacji seksualnej w polskich szkołach.
Autorami publikacji jest Grupa Edukatorów Seksualnych "Ponton".

Nauczyciele wstydzą się tematu poruszanego na lekcji. W niektórych
przypadkach przez gardło nie chce im przejść słowo "seks". Za to
antykoncepcję nazywają "dziełem Szatana"

Zamiast edukować straszą i obrzydzają uczniom współżycie. Zdarza się,
że zajęcia prowadzą księża, katecheci, lub...nauczyciele muzyki lub
informatyki. Osoby te często prezentują fanatycznie religijny stosunek
do ludzkiej seksualności czy antykoncepcji.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6757374,Wstrzasajacy_raport_o_edukacji_seksualnej__Antykoncepcja.html

Oszołomy uczą polskie dzieci o seksie...