Oszołomy zakładaj± partię.

Data: 2012-01-19 09:30:44
Autor: Przemysław W
Oszołomy zakładaj± partię.
Na wiosnę ma powstać nowa inicjatywa katolickich konserwatystów. Będzie bronić praw wierz±cych.

Jak pisze "Rzeczpospolita", osoby zwi±zane z organizacjami i ¶rodowiskami katolickimi maj± zorganizować w kwietniu w Warszawie Zjazd Katolickiej Polski. Będ± na nim chciały powołać ruch społeczny Błękitna Polska. Błękit, jako kolor maryjny ma symbolizować jego zawierzenie opiece Matki Boskiej.

Pomysłodawc± inicjatywy ma być Krzysztof Zagozda, prezes katolickiego stowarzyszeniaUnum Principium, które w 2009 r. protestowało przeciw koncertowi Madonny w Warszawie w dzień Wniebowzięcia NMP i postulowało dodanie krzyża do korony Orła Białego. Na zjazd zaproszeni zostali m.in. posłanka PiS Anna Sobecka i były polityk LPR Zygmunt Wrzodak.

Na zjeĽdzie ma być ogłoszony obywatelski projekt ustawy o ochronie religii katolickiej oparty na przedwojennych przepisach nakładaj±cych sankcje karne za znieważenie symboli narodowych i katolickich. Pocz±tkowo ruch ma działać na zasadzie stowarzyszeń lokalnych, ale przed wyborami do PE w 2014 r. ma się przekształcić w partię polityczn±.

http://polska.newsweek.pl/blekitna-polska-- katolicka-odpowiedz-na-ruch-palikota,87364,1,1.html

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-19 12:45:25
Autor: rAzor
Oszołomy zakładają partię.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Pomysłodawcą inicjatywy ma być Krzysztof Zagozda, prezes katolickiego
[...]

SĹ‚usznie.

Na zjeździe ma być ogłoszony obywatelski projekt ustawy o ochronie
religii katolickiej oparty na przedwojennych przepisach nakładających
sankcje karne za zniewaĹĽenie symboli narodowych i katolickich.

Znakomita koncepcja! Tego OjczyĹşnie brakuje!
Na pohybel czerwonym sukinkotom!
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-19 05:49:20
Autor: J-23
Oszołomy zakładaj± partię.
On 19 Sty, 12:45, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
Użytkownik - Przemysław W napisał:

Znakomita koncepcja! Tego OjczyĽnie brakuje!

jak chodzi o koncepcje, to najwazniejsza jest antykoncepcja!

Data: 2012-01-19 14:44:06
Autor: Przemysław W
Oszołomy zakładają partię.
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jf8vok$k1o$1inews.gazeta.pl...
[...]

KtĂłrÄ… to juĹĽ patiÄ™ popierasz? Jak dostanÄ… tyle co Giertych, to znowu wyjdziesz na idiotÄ™.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-19 15:26:07
Autor: stevep
Oszołomy zakładaj± partię.
Dnia 19-01-2012 o 12:45:25  napisał(a):

[...]

Słusznie.

[...]

Znakomita, im większe rozdrobnienie tym mniejsze znaczenie, na pohybel  wszelkim oszołomom Dupikowski.

--
stevep

Data: 2012-01-19 14:18:07
Autor: WW
Oszołomy zakładają partię.
W dniu 2012-01-19 09:30, Przemysław W pisze:
Na wiosnę ma powstać nowa inicjatywa katolickich konserwatystów. Będzie
bronić praw wierzących.

A kto będzie bronił praw niewierzących?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
   Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-01-19 05:34:13
Autor: brat_olin
Oszołomy zakładaj± partię.
WW <wu...@vp.pl> wrote:
Przemysław W pisze:

> Na wiosnę ma powstać nowa inicjatywa katolickich
> konserwatystów. Będzie bronić praw wierz±cych.

A kto będzie bronił praw niewierz±cych?

GWno z Obludnikiem Powszechnym, plus WSI24, to malo?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-19 14:55:28
Autor: WW
Oszołomy zakładają partię.
W dniu 2012-01-19 14:34, brat_olin pisze:
WW<wu...@vp.pl>  wrote:
Przemysław W pisze:

Na wiosnę ma powstać nowa inicjatywa katolickich
konserwatystów. Będzie bronić praw wierzących.

A kto będzie bronił praw niewierzących?

GWno z Obludnikiem Powszechnym, plus WSI24, to malo?

--
Smart questions to stupid answers

Możesz choć jeden przykład?

Data: 2012-01-19 14:03:45
Autor: Obserwsator
Oszołomy zakładaj± partię.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> GWno z Obludnikiem Powszechnym, plus WSI24, to malo?
>
> --
> Smart questions to stupid answers

Możesz choć jeden przykład?

po co ci przyklad? przeciez ty nadal zyjesz w Koreii Polnocnej i masz klapki na oczach i zatyczki w uszach:))

Data: 2012-01-19 17:01:58
Autor: Leprechaun
Oszołomy zakładaj± partię.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Juz s±dziłem, że chodzi o błękitna krew, a przecież pospólstwo moherowe ma
korzenie w czworakach! Czy słyszał ktos by prawdziwy Polak miał nazwisko jak
ptaszek albo jaki¶ grzybek?

BomBel

Data: 2012-01-20 19:42:51
Autor: pluton
Oszołomy zakładaj± partię.
[...]

Dobry pomysl. Mozna by wreszcie powsadzac do pierdla 'obroncow krzyza'
i ewentualnie pedofilow. Chyba ze ustawa uzna ich za symbole
chrzescijanstwa.

Nullification

Oszołomy zakładaj± partię.