Oszukać przeznaczenie 1-5

Data: 2011-12-13 12:38:22
Autor: Marcin N
Oszukać przeznaczenie 1-5
O co chodzi z tymi kolejnymi częściami filmu?

Normalnie, gdy robi się kolejną część filmu, to próbuje się zapewnić jakąś ciągłość akcji, a tu? Tu każda "następna część" jest remakiem tej pierwszej. Po co? Czy naprawdę chodzi wyłącznie o pieniądze dla producenta?

Data: 2011-12-13 12:43:20
Autor: Rais
Oszukać przeznaczenie 1-5
W dniu 2011-12-13 12:38, Marcin N pisze:
O co chodzi z tymi kolejnymi częściami filmu?

O nic.
Według tej formuły można wyprodukować dowolną ilość filmów.

Normalnie, gdy robi się kolejną część filmu, to próbuje się zapewnić
jakąś ciągłość akcji,

Taaa...

a tu? Tu każda "następna część" jest remakiem tej
pierwszej.

W "dwójce" miałeś ciągłość. Wystarczy.

Data: 2011-12-13 12:48:43
Autor: Street Fighter
Oszukać przeznaczenie 1-5
Użytkownik Rais napisał:
W dniu 2011-12-13 12:38, Marcin N pisze:
O co chodzi z tymi kolejnymi częściami filmu?

O nic.
Według tej formuły można wyprodukować dowolną ilość filmów.

Czekam na prequel Oszukac Przeznaczenie Zero :)

Data: 2011-12-13 13:32:45
Autor: Marcin N
Oszukać przeznaczenie 1-5
W dniu 2011-12-13 12:48, Street Fighter pisze:
Użytkownik Rais napisał:
[...]

Ten piąty chyba ma pełnić taką rolę.

Data: 2011-12-13 10:26:58
Autor: rs
Oszukaæ przeznaczenie 1-5
On Tue, 13 Dec 2011 13:32:45 +0100, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

W dniu 2011-12-13 12:48, Street Fighter pisze:
U¿ytkownik Rais napisa³:
W dniu 2011-12-13 12:38, Marcin N pisze:
O co chodzi z tymi kolejnymi czê¶ciami filmu?

O nic.
Wed³ug tej formu³y mo¿na wyprodukowaæ dowoln± ilo¶æ filmów.

Czekam na prequel Oszukac Przeznaczenie Zero :)

Ten pi±ty chyba ma pe³niæ tak± rolê.

ja tam sie swietnie bawielem na kazdej po kolei. powiem wiecej, kazda
nastepna podobala mi sie bardziej od poprzedniej. <rs>

Data: 2011-12-13 17:52:15
Autor: Dylon
Oszukaæ przeznaczenie 1-5
Dnia Tue, 13 Dec 2011 13:32:45 +0100, Marcin N napisał(a):

Ten piąty chyba ma pełnić taką rolę.

wg mnie, 5 część jest najsÅ‚absza. Akcja bez polotu, efekty specjalne  "takie sobie"... Ale mimo to, bardzo fajne zrobili  nawiÄ…zanie do pierwszej części :)

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania i zuzywa o wiele mniej siana...[...]"

Data: 2011-12-14 10:26:39
Autor: Marcin N
Oszukać przeznaczenie 1-5
W dniu 2011-12-13 18:52, Dylon pisze:
Dnia Tue, 13 Dec 2011 13:32:45 +0100, Marcin N napisał(a):

Ten piąty chyba ma pełnić taką rolę.

wg mnie, 5 część jest najsłabsza. Akcja bez polotu, efekty specjalne
"takie sobie"... Ale mimo to, bardzo fajne zrobili  nawiÄ…zanie do
pierwszej części :)

Fajne nawiązanie do pierwszej części to było w "Powrót do przyszłości 2".

Te wszystkie "oszukańcze przeznaczenia" to przecież kopie samych siebie. Nawiązaniem ma być samolot? Muzyka w radio? Trochę za mało, żeby piać z zachwytu.

Data: 2011-12-14 10:30:24
Autor: Rais
Oszukaæ przeznaczenie 1-5
Marcin N pisze:
W dniu 2011-12-13 18:52, Dylon pisze:
Dnia Tue, 13 Dec 2011 13:32:45 +0100, Marcin N napisa³(a):

Ten pi±ty chyba ma pe³niæ tak± rolê.

wg mnie, 5 czê¶æ jest najs³absza. Akcja bez polotu, efekty specjalne
"takie sobie"... Ale mimo to, bardzo fajne zrobili  nawi±zanie do
pierwszej czê¶ci :)

Fajne nawi±zanie do pierwszej czê¶ci to by³o w "Powrót do przysz³o¶ci 2".

Te wszystkie "oszukañcze przeznaczenia" to przecie¿ kopie samych siebie.

Mi te wszystkie FD przypominaj± kreskówki z Tomem I Jerry albo Strusia Pêdziwiatra. Te wszystkie wymy¶lne pu³apki mia¿d¿±ce, tn±ce, rozrywaj±ce   bohaterów.

:)

--
pzdr

Data: 2011-12-14 11:24:01
Autor: Street Fighter
Oszukaæ przeznaczenie 1-5
U¿ytkownik Rais napisa³:

Mi te wszystkie FD przypominaj± kreskówki z Tomem I Jerry albo Strusia Pêdziwiatra. Te wszystkie wymy¶lne pu³apki mia¿d¿±ce, tn±ce, rozrywaj±ce  bohaterów.

:)

10/10

Data: 2011-12-14 11:53:45
Autor: Ghost
Oszukaæ przeznaczenie 1-5

U¿ytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jc9tg7$ili$1node2.news.atman.pl...
U¿ytkownik Rais napisa³:

[...]

Bez kozery powiem pincet.

Data: 2011-12-20 18:40:08
Autor: Titus Atomicus
Oszukaæ przeznaczenie 1-5
In article <jc9q4c$crs$1@news.task.gda.pl>,
 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Fajne nawi±zanie do pierwszej czê¶ci to by³o w "Powrót do przysz³o¶ci 2".

Ojej. Wlasnie obejrzalem sobie calosc na DVD. Z komentarzami odautorskimi.
Ech, to byl film.
:-(

TA

Data: 2011-12-14 11:31:03
Autor: Maciej Bojko
Oszukaæ przeznaczenie 1-5
On Tue, 13 Dec 2011 12:38:22 +0100, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

O co chodzi z tymi kolejnymi czê¶ciami filmu?

Normalnie, gdy robi siê kolejn± czê¶æ filmu, to próbuje siê zapewniæ jak±¶ ci±g³o¶æ akcji, a tu? Tu ka¿da "nastêpna czê¶æ" jest remakiem tej pierwszej. Po co? Czy naprawdê chodzi wy³±cznie o pieni±dze dla producenta?

A sk±d! Chodzi o przejmuj±c± jungowsk± metaforê czego¶ tam.

Pytanie nie trzyma poziomu.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-12-14 17:18:55
Autor: Habeck Colibretto
Oszukać przeznaczenie 1-5
Dnia 13.12.2011, o godzinie 12.38.22, na pl.rec.film, Marcin N napisa³(a):

[...]

5 jest prequelem 1. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-14 17:21:22
Autor: Habeck Colibretto
Oszukać przeznaczenie 1-5
Dnia 14.12.2011, o godzinie 17.18.55, na pl.rec.film, Habeck Colibretto
napisa³(a):

[...]

Siê obudzi³em przeczytawszy dyskusjê... :)