Oszukane baterie na Allegro?

Data: 2011-06-19 08:47:55
Autor: J.F.
Oszukane baterie na Allegro?
On Sat, 18 Jun 2011 20:41:05 +0200,  Mateusz wrote:
Jak poznac? Jak nie dac sie zrobic w buca.

Placic firmowym sklepie z lekkim sercem a nie na allegro.
Kot w worku. jakos dziala.

Kupilem baterie do e51. Niby OK. Ciezej wlazla do telefonu, ale nie na tyle, zeby zwrocilo to moja uwage. Nie wystaje. Rozmiar ma podobny na oko identyczny. Hologram.
Jednak telefon nie sygnalizuje rozladowywania sie baterii.

potrzymaj dluzej. W koncu sie przeciez rozladuje.

Podobnie mam z bateria do E52, kupilem jedna "zapasowa", i poki co ona sprawuje sie poprawnie ale... no wlasnie, porownujac zauwazylem, ze jest ciensza o milimetr od tej co dostalem z telefonem. a niby hologram i te pe, ale no po prostu jest ciensza. Czyli znow jakis szmelc??

Nie wiem co jest w E52, ale Nokia sama robi kilka baterii roznych
typow rozniacych sie wymiarami.

J.

Data: 2011-06-19 10:14:46
Autor: Mateusz
Użytkownik J.F. napisał:
On Sat, 18 Jun 2011 20:41:05 +0200,  Mateusz wrote:
Jak poznac? Jak nie dac sie zrobic w buca.

Placic firmowym sklepie z lekkim sercem a nie na allegro.
Kot w worku. jakos dziala.

Niby racja. Ale tutaj mialem wygodniej - zero blakania sie po sklepach.

[...]

No rozladowuje sie. Pokazuje full bateria i potem cyk :)

Data: 2011-06-19 12:01:19
Autor: J.F.
On Sun, 19 Jun 2011 10:14:46 +0200,  Mateusz wrote:
Użytkownik J.F. napisał:
Jak poznac? Jak nie dac sie zrobic w buca.
Placic firmowym sklepie z lekkim sercem a nie na allegro.
Kot w worku. jakos dziala.

Niby racja. Ale tutaj mialem wygodniej - zero blakania sie po sklepach.

No to pozniej nie narzekac, tylko walic negatywa.

[...]

Wylacza sie ? W komorkach raczej sie nie stosuje monitorow ladunku,
wiec tylko po napieciu rozpoznaja. Za duzy opor wewnetrzny ? Ostatnio bateryjke kupilem - dostalem 4-ro letnia, przechowywanie
li-ion ponoc tez szkodzi. SE na allegro jakas mafia rzeszowska
rozprowadza :-)

J.

Data: 2011-06-19 23:53:04
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nnhrv6da2a8vhcb1ni571mu17tbjvej7nq4ax.com...

No to pozniej nie narzekac, tylko walic negatywa.

A wredny kutas w odwecie wsystawi negatywa tobie...

Data: 2011-06-20 08:46:38
Autor: Mateusz
Użytkownik Rabbit McCroolick napisał:
[...]

ZA pozno. W sensie juz wystawilem pozytywa. Kupilem baterie miesiac temu. chwile polezaly. Potem wlozylem je, sformatowalem (czy sfrmowealem) wiec nie zauwazylem. Potem je wyjalem jako "zapas" bo czasem mi potrzebna druyga bateria "w trasie". Dopiero po dluzszym czasie zauwazylem, ze dziwnie krotko trzymaja (co byloby pikus, gdyby sygnalizowaly wylacazanie). Dopiero jak mis sie 3 czy 4 razy telefony nagle wylaczyly zac zalem szukac przyczyny.

Poszukam jeszcze fv i moze bede reklamowal. Poki co nie polecam sprzedajacego baterieland jesli chodzi o baterie do Nokii - co moze sie zmienic, jasli rozpatrzy moja reklamacje i wszystko bedzie ok. To wtedy bede polecal.

Data: 2011-06-25 09:41:03
Autor: niusy.pl
Oszukane baterie na ... ?

Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl>

No to pozniej nie narzekac, tylko walic negatywa.

A wredny kutas w odwecie wsystawi negatywa tobie...
ZA pozno. W sensie juz wystawilem pozytywa. ...

Jest punkt regulaminu, który umożliwia skorygowanie komentarza.

Data: 2011-06-20 08:53:03
Autor: J.F.
On Sun, 19 Jun 2011 23:53:04 +0200,  Rabbit McCroolick wrote:
No to pozniej nie narzekac, tylko walic negatywa.
A wredny kutas w odwecie wsystawi negatywa tobie...

Trudno, trzeba miec w sobie troche odwagi.

Zreszta jesli efektem tego mialoby byc ze inni sprzedawcy odmawiaja ci
sprzedazy bateryjki, bo maja podejrzany towar - tym lepiej.
Niestety to tak nie dziala :-)

J.

Data: 2011-06-20 15:25:00
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Oszukane baterie na Allegro?
Dnia 2011-06-19, o godz. 23:53:04
"Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> No to pozniej nie narzekac, tylko walic negatywa.

A wredny kutas w odwecie wsystawi negatywa tobie...

To wtedy się opisuje sytuacje w zwrotnym komentarzu z linkiem do sporu
i w tyle. Na 62 zakupy na Alledrogo wystawiłem 1 komentarz neutralny bo
sprzedający najwyraźniej miał inny kalendarz niż powszechnie przyjęty i
dla niego 7 dni to było 14 standardowych ;-) Bo w jego pojęciu czas
liczył się nie od zaksięgowania wpłaty a od momentu gdy on miał czas
wystawić fakturę. I nieważne dal niego byłoy że zapłaciłem kartą i kasę
miał w kilkanaście minut po transakcji. W zamian zrobił mi na maila i
telefon awanturę i zażądał skasowania neutrala grożąc że mi wystawi
negatywa. Nie ugiąłem się i mama jednego negatywa. Gdyby nie to że
chodziło o dość specyficzne i ciężko dostępne wtedy części do pewnego
serwera których pilnie potrzebowałem do dokończenia roboty to bym je
odesłał. Tyle że ja poza patrzeniem na ilość negatywów czytam też za co
je wystawiono.

Zdrówko

Oszukane baterie na Allegro?