Oszukani przez tuska

Data: 2013-11-03 01:46:01
Autor: Mark Woydak
Oszukani przez tuska

Gowin pisze do członków Platformy: "Zostaliśmy oszukani przez Donalda
Tuska. Premier jest jak Miller z okresu afery Rywina"

Zostaliśmy oszukani przez Donalda Tuska

- napisał w liście otwartym do członków Platformy Obywatelskiej Jarosław
Gowin. Były minister sprawiedliwości zareagował w ten sposób na serię
publikacji i nagrań, które wskazywały na korupcję w szeregach polityków PO.

Zdaniem byłego polityka Platformy na podobne praktyki przyzwolił sam Donald
Tusk, a Polska pod jego rządami przypomina państwo Millera. Sam Tusk miał
zostać "Millerem z okresu afery Rywina".

Gowin dodał również, że wydarzenia na Dolnym Śląsku utwierdziły go w
słuszności decyzji o opuszczeniu PO.

    Teraz okazało się, że przy okazji wyborów regionalnych na Dolnym Śląsku
uprawiano na dużą skalę korupcję polityczną. Wasi koledzy handlowali
posadami w państwowych spółkach, przy okazji zbierając na siebie haki

- napisał w liście, którego fragmenty cytuje tvn24.

W ocenie byłego ministra sprawiedliwości Platforma nie chce i nie potrafi
poradzić sobie z problemem korupcji i układów wewnątrz ugrupowania:

    Czy ktokolwiek z Was wierzy, że winni korupcyjnych zachowań zostaną
ukarani w realny sposób? Czy dostrzegacie w poczynaniach Donalda Tuska i
kierownictwa partii wolę rzeczywistego przeciwstawienia się upartyjnianiu
państwa, kolesiostwu, zawłaszczaniu przedsiębiorstw państwowych przez
członków aparatu partyjnego?"

- pytał.

    Pod przywództwem Tuska partia stała się Platformą Anty-Obywatelską.
Sprzeciw wobec patologii "państwa Millera" był powodem, dla którego ja i
wielu z Was zdecydowaliśmy się zaangażować w politykę. Zostaliśmy oszukani

- przekonywał Gowin.

Data: 2013-11-03 06:42:52
Autor: leming.show
Oszukani przez tuska
użytkownik Mark Woydak napisał:

Zdaniem byłego polityka Platformy na podobne praktyki przyzwolił sam Donald

Tusk, a Polska pod jego rządami przypomina państwo Millera. Sam Tusk miał

zostać "Millerem z okresu afery Rywina".

Tusk jest gorszy od Kaczki i Millera, z tego co pamietam takiego "krycia" jak obecnie, nie bylo nigdy, tak Kaczka jak i Miller mieli jaja aby wywalic skorumpowanych, u Donka to dopiero cuda, pudrowanie i mejkapy ida dzien w dzien.

Data: 2013-11-03 16:48:40
Autor: Mark Woydak
Oszukani przez tuska
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko
posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina okonaly
calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego
ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich
chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze
starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry! Nadzieja na pełny
powrót do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spełnijmy chrześciański
obowiązek! Wnośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW

Data: 2013-11-03 18:48:08
Autor: Towarzysz Gnój
Oszukani przez tuska

[...]

No cóż obywatelu... Uczniowie nas przeskoczyli i tyle.
gru.pl

Data: 2013-11-03 14:11:26
Autor: Mark Woydak
Oszukani przez tuska
[...]
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla

Data: 2013-11-03 16:38:53
Autor: Towarzysz Gnój
Oszukani przez tuska

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| Gowin pisze do członków Platformy: "Zostaliśmy oszukani przez Donalda
| Tuska.

Zważcie no obywatelu na fakt, że towarzysz Tusk równiez czuł się oszukany przez towarzyszy z Unii Wolnosci (buuuuu-ha-ha!)

Data: 2013-11-03 16:48:49
Autor: Mark Woydak
Oszukani przez tuska