Oszukani przez tuska

Data: 2013-11-03 16:38:53
Autor: Towarzysz Gnój
Oszukani przez tuska

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| Gowin pisze do członków Platformy: "Zostaliśmy oszukani przez Donalda
| Tuska.

Zważcie no obywatelu na fakt, że towarzysz Tusk równiez czuł się oszukany przez towarzyszy z Unii Wolnosci (buuuuu-ha-ha!)

Data: 2013-11-03 16:48:49
Autor: Mark Woydak
Oszukani przez tuska
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko
posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina okonaly
calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego
ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich
chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze
starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry! Nadzieja na pełny
powrót do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spełnijmy chrześciański
obowiązek! Wnośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW