Oszukano mi rodzica - SMS premium

Data: 2009-09-23 20:14:29
Autor: kowtow
Oszukano mi rodzica - SMS premium
No Cóż uważam że nic się nie da zrobić
ale może warto zgłosić na policję jako
Oszustwo
Już dawno mówiłem i pisałem że nasi posłowie powinni uchwalić ustawę zmuszającą operatorów do informowania abonentów smsem o wynikającej z Takiego SMS premium opłacie i potwierdzeniu wysłania smsa
Coś w rodzaju "Akceptuję warunki umowy".
I wszystko byłoby jasne.
Pozdrawiam

Data: 2009-09-24 12:21:07
Autor: J.F.
Użytkownik "kowtow" <kowtow@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9doie$urg$1news.onet.pl...
[...]

Zalatwiloby 10% przypadkow.
Zostaloby 90% gdzie klient tak zostal poinformowany o cenie, tylko prawidlowej, wyslal swiadomie, a i tak bylo to oszustwo.

P.S. Zaslyszane w radiu - policja prowadzi sledztwo w sprawie oszustow, ktorzy dzwonia krotko do ludzi, ludzie oddzwaniaja .. a te rozmowy drogie.

Ktos wie jakich numerow unikac ? 30x, 70x, czy  jeszcze jakis ?

J.

Data: 2009-09-24 16:26:23
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9fh6h$voo$1news.onet.pl...
Ktos wie jakich numerow unikac ? 30x, 70x, czy  jeszcze jakis ?

jeszcze 40x
070x1 35gr/min nie są tak tragiczne
infolinie też są bardzo podstępne
najdroższa 08014 49gr/min

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-24 17:08:22
Autor: J.F.
Oszukano mi rodzica - SMS premium
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał
Ktos wie jakich numerow unikac ? 30x, 70x, czy  jeszcze jakis ?

jeszcze 40x
070x1 35gr/min nie są tak tragiczne
infolinie też są bardzo podstępne
najdroższa 08014 49gr/min

Tu akurat rozmowy sa raczej krotkie "przepraszam, to pomylka" wiec trzeba szukac takich po 10zl za rozpoczecie.
No chyba ze ktos potrafi umiejetnie naciagnac na pare minut :-)

Zaraz .. a nie ma teraz jakiejs obowiazkowej zapowiedzi "ta rozmowa bedzie kosztowala ..." ?

Moze ci naciagacze to z zagranicy dzwonia ?

J.

Oszukano mi rodzica - SMS premium