Oszukano mi rodzica - SMSy premium

Data: 2009-09-18 21:01:03
Autor: news-gazeta
Oszukano mi rodzica - SMSy premium
Rafał pisze:
Hej

Mam problem: oszukano mi rodzica :(
Naciagnieto go na wyslanie pieciu (!!!) smsow premium za 19 zl netto/sztuka  :/

Tata, na swoj nr telefonu otrzymal smsa o tresci:

"Wiadomosc z internetowej bramki sms od plusa. Od teraz rozmowy tansze o 25%.
Aby aktywowac promocje wysij wiadomosc o tresci Gokdmfxn na nr: 91977. Koszt
1.22 pln"

Oczywiscie to oszusto, nadawca nie jest plus (a internetowa bramka, wiec
wyslac mogl kazdy), zadnej "promocji" nie ma, a koszt smsa to 19 zl netto,
czyli 23,18 zł brutto.
Dzisiaj jak zobaczylem rachunek to mnie normalnie krew zalala - jak sie na cos
takiego  mozna nabrac :/ ehhhh

no ale czekaj, czyli 5 razy wysylal tego samego smsa?
Czy 5 razy dostawal takiego smsa z bramki i na kazdego odpowiedzial?
No i oczywscie na co liczyl? Na 125% zniżek??????

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-09-18 19:27:05
Autor: Rafał
news-gazeta <niusy@op.pl> napisał(a):
no ale czekaj, czyli 5 razy wysylal tego samego smsa?
Czy 5 razy dostawal takiego smsa z bramki i na kazdego odpowiedzial?
No i oczywscie na co liczyl? Na 125% zniżek??????

Z tego co mi tlumaczy, to jak wyslal tego smsa za pierwszym razem to nie
dostal zadnego potwierdzenia - wiec wyslal kolejny raz itd  :/
Szkoda gadac... :/ ehhh

Oszukano mi rodzica - SMSy premium