Oszukuja, zdradzaja, bija i morduja - to polityka milosci Tuska.

Data: 2011-04-11 20:32:56
Autor: obserwator
Oszukuja, zdradzaja, bija i morduja - to polityka milosci Tuska.
Pobito szefa Trójmiejskich Klubów „GP”

Pobito szefa Trójmiejskich Klubów „GP” (foto. Krzysztof Lach)
Michał Stróżyk został brutalnie pobity przez Straż Miejską w Warszawie na
Krakowskim Przedmieściu podczas usuwania namiotu Stowarzyszenia Solidarni 2010
przed Pałacem Prezydenckim. Drugim pobitym pod czas tej akcji okazał się Marek
Wernica z Solidarnych 2010.

Michał Stróżyk został pobity tak ciężko, że musiało go zabrać pogotowie
ratunkowe. Został przewieziony do szpitala na Solcu. Przebywa obecnie na
szpitalnym oddziale ratunkowym.

http://niezalezna.pl/8980-pobito-szefa-trojmiejskich-klubow-%E2%80%9Egp%E2%80%9D

Data: 2011-04-11 22:41:09
Autor: abc
Oszukuja, zdradzaja, bija i morduja - to polityka milosci Tuska.
Przeraziła mnie wypowiedż poszkodowanego "jestem wolnym obywatelem w wolnym
kraju" .  Jak można być tak naiwnym???

Data: 2011-04-11 22:44:44
Autor: pluton
Oszukuja, zdradzaja, bija i morduja - to polityka milosci Tuska.
Pobito szefa Trójmiejskich Klubów „GP” (foto. Krzysztof Lach)

To byly kluby gejowskie ? Nalezalo mu sie. Nie bedzie pedal plul nam w twarz
ni dzieci nam katechezowal...

Nullification

Data: 2011-04-11 23:07:48
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-11 22:44, pluton pisze:
Pobito szefa Trójmiejskich Klubów„GP” (foto. Krzysztof Lach)

To byly kluby gejowskie ? Nalezalo mu sie. Nie bedzie pedal plul nam w twarz
ni dzieci nam katechezowal...

Ciekawe co na to prezes...

Data: 2011-04-11 23:17:22
Autor: pluton
> [...]
Lach)

> To byly kluby gejowskie ? Nalezalo mu sie. Nie bedzie pedal plul nam w

Ciekawe co na to prezes...

gejow powsadza do wiezienia, za mna wyda lit gonczy (o ile die dorwie
do stanowiska posla ).

Nullification

Data: 2011-04-11 23:16:49
Autor: Jaksa
On Mon, 11 Apr 2011 23:17:22 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

> [...]
Lach)

> [...]
> ni dzieci nam katechezowal...

Ciekawe co na to prezes...

gejow powsadza do wiezienia, za mna wyda lit gonczy (o ile die dorwie

Nazywasz sie moze Szechter (ksywka Michnik)?

Jaksa

Data: 2011-04-11 23:24:08
Autor: Lorn
Oszukuja, zdradzaja, bija i morduja - to polityka milosci Tuska.
W dniu 2011-04-11 23:17, pluton pisze:
Pobito szefa Trójmiejskich Klubów&#8222;GP&#8221; (foto. Krzysztof
Lach)

[...]

Musiało być sporo ciekawych rzeczy z jego prywatnego życia, skoro ogłosił 'jako jedyny' że jego teczuszka była sfałszowana...

Data: 2011-04-11 14:32:26
Autor: Hans Kloss
On 11 Kwi, 23:24, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

ogłosił 'jako jedyny' że jego teczuszka była sfałszowana...
 I po co kłamiesz kobieto? To sąd ogłosił, nie on. A w dodatku biegli
stwierdzili ze fałszerstwo zostało wykonane już w "wolnej i
niepodległej" i sam "jurek" urbach musiał przepraszać że go UOP w błąd
wprowadził i tak paskudnie do wiatru wystawił..
Na tej grupie na kłamstwie nie pojedziesz, tu sporo osób ma pamięć
niezgorszą w odróżnieniu od platfonskich omułków.
J-23

Data: 2011-04-11 23:40:30
Autor: pluton
Oszukuja, zdradzaja, bija i morduja - to polityka milosci Tuska.
J-23
[stek bzdur]

Nullification

Data: 2011-04-11 23:43:28
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-11 23:32, Hans Kloss pisze:
On 11 Kwi, 23:24, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

ogłosił 'jako jedyny' że jego teczuszka była sfałszowana...
  I po co kłamiesz kobieto?

Kobieto? Z wami coraz gorzej... :>

To sąd ogłosił, nie on.

1. Sąd umorzył postępowanie z powodu przedawnienia.
2. Gazeta 'NIE' przyznała, że dokument był sfałszowany.
3. Były dwie lojalki.

Oszukuja, zdradzaja, bija i morduja - to polityka milosci Tuska.