Oszukują z zimowym płynem do spryskiwac zy

Data: 2010-01-25 01:17:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Oszukują z zimowym płynem do spryskiwac zy
Poszedłem profilaktycznie odpalić bolid, bo temperatura przy ziemi -23.5 (23 i 24 zmierzone).
I to był zajebisty pomysł, bo pewnie rano o 7:00 bym nie odpalił.
Za drugim razem odpalił.

I co się okazało?
Zimowy płyn do spryskiwaczy z napisem -20C ... nie zamarzł.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-25 00:21:27
Autor: to
Oszukuj± z zimowym p³ynem do spryskiwaczy

To skandal, pozwij ich.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-25 01:46:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Oczywiście!
Odszkodowaniem dzielÄ™ siÄ™ z tobÄ….
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-25 00:47:37
Autor: to
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Odszkodowaniem dzielÄ™ siÄ™ z tobÄ….

Dzięki, kupię sobie nowy alternator do kąpieli.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-25 02:21:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Oszukują z zimowym płynem do spryski waczy

Odszkodowaniem dzielÄ™ siÄ™ z tobÄ….

Dzięki, kupię sobie nowy alternator do kąpieli.

Spróbuj zaciski wyjściowe podpiąć sobie do sutków i pokręć troszkę, i opisz doznania.
:>

zyga, nocno, bezsennie, głupawkowo
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-25 02:03:29
Autor: to
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Spróbuj zaciski wyjściowe podpiąć sobie do sutków i pokręć troszkę, i
opisz doznania.
:>

Ty się lepiej zajmij swoimi dwoma pedałami. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-01-25 04:07:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Mam 6 w rowerach i 4 w skibobach.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-25 10:27:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
Oszukują z zimowym płynem do spryskiwaczy
Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

Poszedłem profilaktycznie odpalić bolid, bo temperatura przy ziemi
-23.5 (23 i 24 zmierzone).
I to był zajebisty pomysł, bo pewnie rano o 7:00 bym nie odpalił.
Za drugim razem odpalił.

odpaliłby, odpalił.
Przez to odpalenie zużyłeś tyle prądu, ze napewno starczyloby go na te kilka dodatkowych chwil czekania do rana.
Mógłbyś sie zdziwic, jak często przy słabym aku/niskich temp krótkie odpalenie wieczorem, powoduje, ze już rano nie odpali.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-01-25 11:39:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Przejechałem się kawałek, doładowałem.

Mógłbyś sie zdziwic, jak często przy słabym aku/niskich temp krótkie
odpalenie wieczorem, powoduje, ze już rano nie odpali.

Niestety, ale nie odpaliłby.
Ledwo się udało.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Oszukują z zimowym płynem do spryskiwac zy