Oszuści

Data: 2010-11-04 17:40:48
Autor: Tropiciel
Oszuści
Od razu przepraszam za to, że zamieszczam tekst pod, czy też
przed, ... toteż wolałem i skasować cały mój poprzedni post i
odpowiedzieć do ogółu. Pisząc, że "czy ktoś z Was miał podobną
sytuację" miałem na myśli bardziej próbę teoretyzowania co byście
zrobili "gdyby"? Wiadomo o co chodzi a mianowicie o reakcję i postawę
społeczną. Wracając jednak do pytania to powiem wprost, że policja
tego typu rzeczy będzie traktowała jako tzw. "informacje operacyjne" a
co za tym idzie oczywiście nie wezmą tego jako pewniaka i np. nie
zapukają do drzwi takiego a nie innego pana i powiedzą mu znane
wszystkim "mamy cię", czyli "mamy nakaz przeszukania" czy też
aresztowania. Chodziło mi o to, że w bezpośredni sposób na takie a nie
inne osoby naprowadziła mnie ich kompletna nieostrożność jako
przestępców związanych z komputerem tj. siecią w ogóle. Oni sami
wysłali mi swoje CV a tam już są dane osobowe a m.in. i adres
zamieszkania a zatem czy jako osoba (tj. ja) podająca się za kogoś kto
jest zainteresowany ich podaniem a w zasadzie prośbą o pracę
(ogłoszenie w stylu szukam pracy), czy podając się za właściciela
firmy czy też samego pośrednika działającego w poziomie naboru, nie
popełniłem jakiegoś przestępstwa pobierając od nich ich własne CV? O
to mi chodzi. Przepraszam jednocześnie jeśli wprowadziłem Was w błąd.

Oszuści