Oszust jątrzy i oszukuje.

Data: 2010-04-22 15:37:45
Autor: karwanjestkretynem
Oszust jątrzy i oszukuje.
czwartek, 22 kwietnia 2010
O.Rydzyk: Komorowski zwolnił 50 osób z Kancelarii Prezydenta. Podobno
Szef Radia Maryja robi co może, żeby przedstawić słuchaczom obraz spustoszenia, jakie wyrządził panoszący się w Kancelarii Prezydenta po śmierci Lecha Kaczyńskiego Bronisław Komorowski. Ojciec dyrektor posługuje się przy tym plotkami i insynuacjami, którymi się ponoć brzydzi.
Opowiada do mikrofonu, że "podobno" pełniący obowiązki prezydenta po wejściu do pałacu na Krakowskim Przedmieściu od razu zainteresował się aneksem do raportu o WSI i "podobno" zwolnił z kancelarii 50 osób zatrudnionych przez prezydenta Kaczyńskiego.

Posłuchajcie:
- Słyszałem, proszę to sprawdzić, nie wiem czy to prawda, że podobno pełniący obowiązki prezydenta pierwsze czym się zainteresował, to tym tajnym sprawozdaniem czy opracowaniem, to chyba robił pan Macierewicz, o WSI. I te dokumenty - mówił redemptorysta. I kontynuował: - Podobno 50 ludzi z kancelarii z miejsc zwolniono. Nie wiem czy to jest prawda. Nie ci, którzy są do tego..., niech powiedzą ci rządzący, czy to jest prawda. Bo to jest po prostu dziwne. Wchodzimy w system, który jużeśmy przeżyli.
(RM, wtorek 20.04.10, godz. 01.53)

11:15, glosrydzyka , Teorie spiskowe, prześladowania

http://glosrydzyka.blox.pl/html

rzemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną zaciekłością prof. Krasnodębski."

Data: 2010-04-22 21:59:47
Autor: Krzysztof
Oszust jątrzy i oszukuje.

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hqpjfe$ioq$1inews.gazeta.pl...
[...]
Ooo wreszcie ktos posprzatal ten rozrosniety kram.

K.

Oszust jątrzy i oszukuje.