Oszust ma kolejne k³opoty.

Data: 2009-06-03 14:56:16
Autor: Jarek orêdownik PO
Oszust ma kolejne k³opoty.
W zwi±zku z rozpowszechnianiem nieprawdziwych informacji na mój temat, naruszaj±cych moje dobra osobiste.

 zwi±zku z rozpowszechnianiem nieprawdziwych informacji na mój temat, naruszaj±cych moje dobra osobiste wzywam Radio Maryja do natychmiastowego, najpó¼niej do godz. 12.00 dnia 3.06.2009r sprostowania, naruszaj±cych moje dobre imiê, nieprawdziwych informacji opublikowanych na antenie Radia Maryja oraz na stronie internetowej. W przeciwnym razie na podstawie z art. 74. ustawy z dnia 23 stycznia 2004 roku Ordynacja wyborcza do Parlamentu Europejskiego (Dz.U. Nr.25 Poz.219) poproszê o ochronê S±d poprzez wniesienie stosownego pozwu w trybie wyborczym przeciw Warszawskiej Prowincji Redemptorystów, bêd±cej w³a¶cicielem Radia Maryja. Eurowyborcze audycje p.Nowaka s± form± prowadzonej w okresie kampanii wyborczej agitacji poprzez eliminowanie za pomoc± nieprawdziwych informacji wybranych kandydatów na pos³ów do Parlamentu Europejskiego, co potwierdza sama nazwa audycji - "Leksykon Eurowyborczy". Czuj±c siê szykanowan± przez rzeczonych oczekujê natychmiastowych przeprosin.

Lidia Geringer de Oedenberg
Wiceprzewodnicz±ca Komisji Prawnej Parlamentu Europejskiego

http://lidiageringer.blog.onet.pl/W-zwiazku-z-rozpowszechnianiem,2,ID379398806,n

Przemek

--
Jestem oburzona, je¶li za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobi³, przecie¿ Kancelaria Prezydenta tez mog³a co¶ zrobiæ - powiedzia³a w

Data: 2009-06-03 15:38:15
Autor: p47
Oszust ma kolejne k³opoty.

U¿ytkownik "Jarek orêdownik PO" <adres@email.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h05rv8$hcj$2inews.gazeta.pl...

Wybieraj±c Platformê Obywatelsk± przys³u¿ysz siê Niemcom i ruskim, bo to oni Tuska i PO wspieraj±, a PiS, a w szczególno¶ci pp. Kaczyñskich w Moskwie i Berlinie nienawidz±, a jak wiadomo, akurat w tych stolicach od wieków nic tak na sercu nie le¿y jak wy³±cznie nasze dobro i troska o taki  wybór naszych przywódców, by o polski interes potrafili SKUTECZNIE zabiegaæ!  I w ogóle to by nam w Moskwie i Berlinie nieba przychylili;-),
Pewno z tej troski o Polaków ta zsynchronizowana niechêæ do pp. Kaczyñskich i wspieranie rz±dów PO!
;-)

Data: 2009-06-03 15:02:53
Autor: awe
Oszust ma kolejne k³opoty.

Boze czlowieku - jak ty ciezko pracujesz
awe

Data: 2009-06-03 15:38:29
Autor: p47
Oszust ma kolejne k³opoty.