Oszust od dziurawych autostrad

Data: 2013-05-07 07:53:11
Autor: Przemysław M.
Oszust od dziurawych autostrad

Minister Sławomir Nowak ma nowe i kosztowne cacko! Minister Sławomir Nowak, nazwany przez tygodnik Wprost "złotym dzieckiem
Tuska" jest ostatnio pod obstrzałem. Paparazzi przyłapali szefa resortu
transportu za kierownicą nowego i ekskluzywnego auta z napędem na cztery
koła - volvo XC60. Ile kosztuje taki samochód?

Drogie zegarki, zamknięte kluby z kosmicznymi cenami, koleżeńskie układy z
biznesmenami, którzy zarabiają na kontraktach z państwowymi firmami i
doradzają Platformie. Tak żyje "złote dziecko Tuska" - minister Sławomir
Nowak - napisał tygodnik "Wprost". W efekcie minister Nowak napisał na
Twitterze "W związku z naruszeniem przez "Wprost" mojego dobrego imienia,
po analizie prawnej kieruję sprawę do sądu. Reprezentować mnie będzie
mecenas Roman Giertych". Między innymi dlatego Sławomirem Nowakiem z dnia
na dzień mocniej interesują się paparazzi...  Sławomir Nowak sfotografowany za kierownicą nowego volvo XC60

Najtańsze volvo XC60 z podstawowym silnikiem 2.0/136 KM kosztuje oficjalnie
od ponad 134 tys. zł. Jednak egzemplarz, którym na zdjęciach podróżuje
Sławomir Nowak jest znacznie droższy. Auto widoczne na zdjęciach to volvo
XC60 D5 AWD, czyli model napędzany najmocniejszym silnikiem wysokoprężnym
2.4/215 KM. Samochód jest wyposażony w napęd na cztery koła. Cena?
Najtańszy model w takiej specyfikacji kosztuje od niemal 170 tys. zł do
prawie 200 tys. zł.

Oszust od dziurawych autostrad