Oszust w sieci - ciekawa sprawa [trochędłuższa historia] - ostrzeżenie

Data: 2009-09-15 08:55:38
Autor: robert1
Oszust w sieci - ciekawa sprawa [trochędłuższa historia] - ostrzeżenie
Witam,
Z rok temu zostałem oszukany przez internet. Kwota niewielka, 60 zł. Proceder ciekawy. Dałem ogłoszenie o zakupie starych mikrokomputerów - takie moje hobby. Któregoś dnia przez gg zgłosił się do mnie człowiek i zaoferował kilka mikrokomputerów. Nie chciał dużo, uzgodniliśmy cenę i sposób zapłaty i wysyłki. Przelałem pieniądze

I tu błąd.
Niestety ludzie są albo bardzo naiwni albo nie wiedzą że istnieje coś takiego jak przesyłka pobraniowa z możliwością sprawdzenia zawartości przy listonoszu/kurierze.

Data: 2009-09-15 02:49:19
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Oszust w sieci - ciekawa sprawa [trochÄ dÅ uÅ ¼sza historia] - ostrzeżenie
On 15 Sep, 07:55, robe...@mailinator.com wrote:
> Witam,
> Z rok temu zostaÅ em oszukany przez internet. Kwota niewielka, 60 zÅ .
> Proceder ciekawy. DaŠem ogŠoszenie o zakupie starych mikrokomputerów -
> takie moje hobby. KtóregoÅ  dnia przez gg zgÅ osiÅ  siÄ  do mnie czÅ owiek i
> zaoferowaÅ  kilka mikrokomputerów. Nie chciaÅ  dużo, uzgodniliÅ my cenÄ  i
> sposób zapÅ aty i wysyÅ ki. PrzelaÅ em pieniÄ dze

I tu bÅ Ä d.
Niestety ludzie sÄ  albo bardzo naiwni albo nie wiedzÄ  Å¼e istnieje coÅ  takiego
jak przesyÅ ka pobraniowa z możliwoÅ ciÄ  sprawdzenia zawartoÅ ci przy
listonoszu/kurierze.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

I tak - i nie - jednoczesnie przelew zostawia slad nie do zatarcia.
Wiadomo, dyskusje rodzi pozniej mozliwosc odzyskania lub nie - ale
przelew jednoznacznie wiaze rachunek nadawcy A z rkiem odbriocy B i
jako tako jest dowodem kto te pieniadze odebral.

Oszust w sieci - ciekawa sprawa [trochędłuższa historia] - ostrzeżenie