Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł

Data: 2010-08-26 12:08:19
Autor: Damian Niusy
Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-oszust-wyplacil-z-konta-bankowego-ponad-300-tys-zl,nId,294343

Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł
1 godz. 37 minut temu
Stołeczni policjanci poszukują oszusta, który zmieniając hasła do bankowego konta swojej ofiary, wypłacił z niego 321 tys. zł. Został zarejestrowany przez kamerę monitoringu. To nie jedyny tego typu przypadek, do którego doszło w ostatnim czasie w Warszawie.

Data: 2010-08-26 12:31:28
Autor: zaemka
Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł
wygląda na ING ?

Data: 2010-08-26 12:49:52
Autor: Jan Werbiński
Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł
W takiej sytuacji, to bank został okradziony i klient dostanie swoje 300 tysi?
Bank nie dopilnował, prawda?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-26 14:52:52
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-08-26 12:49, Jan Werbiński pisze:
W takiej sytuacji, to bank został okradziony i klient dostanie swoje 300
tysi?
Bank nie dopilnował, prawda?

no jakzeby inaczej przeciez widac ze to nie klient wyplaca.
(podobnie przy braniu kredytu na kradziony/znaleziony dowod)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-26 14:51:58
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-08-26 12:08, Damian Niusy pisze:
[...]

to własnie moga zrobic chłopaki z PayU (osbluga PZA) majac wymagana przez allegro kopie umowy z banku oraz kopie dowodu (przy zmianie rachunku bankowego)

Gratuluje frajerom co to te dokumenty wyslali obcej firmie .

Data: 2010-08-26 16:50:43
Autor: Irokez
Użytkownik "Kotlet Mielony" <mail@mail.mail> napisał w wiadomości news:i55o2a$6tk$1inews.gazeta.pl...

to własnie moga zrobic chłopaki z PayU (osbluga PZA) majac wymagana przez allegro kopie umowy z banku oraz kopie dowodu (przy zmianie rachunku bankowego)

Gratuluje frajerom co to te dokumenty wyslali obcej firmie .

Ja podobnie nie dałem na sobie wmówić, że PayU mnie uszczęśliwi i żadnych danych nie wysłałem i nie mam najmniejszego zamiaru wysyłać.

--
Irokez

Data: 2010-08-26 15:26:35
Autor: glaukonWYTNIJTO
Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł

Stołeczni policjanci poszukują oszusta, który zmieniając hasła do bankowego konta swojej ofiary, wypłacił z niego 321 tys. zł.

Nie warto trzymac 321 tys. na jednym koncie.

Data: 2010-08-26 15:35:13
Autor: glang
[...]

hehe gość może ma z 5 dużych baniek więc sobie "rozbił" po 3 stówki na bank :))
pzdr
GL

Data: 2010-08-26 15:36:06
Autor: Jarek Andrzejewski
On Thu, 26 Aug 2010 15:26:35 +0200, glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

Stołeczni policjanci poszukują oszusta, który zmieniając hasła do bankowego konta swojej ofiary, wypłacił z niego 321 tys. zł.

Nie warto trzymac 321 tys. na jednym koncie.

No pewnie, banki nigdy nie wypłacają właścicielom kasy z więcej niż
jednego na raz. ROTFL.
Chyba, że przez "konto" rozumiesz "bank" - wtedy zgoda.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-08-26 16:02:35
Autor: glaukonWYTNIJTO
> [...]

jednego na raz. ROTFL.
Chyba, że przez "konto" rozumiesz "bank" - wtedy zgoda.

Bank. Zbyt dosłownie odniosłem się do cytatu.

--

Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł