Oszustwa wyborcze za rzadow PO

Data: 2010-12-22 14:32:35
Autor: Tomek
Oszustwa wyborcze za rzadow PO

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d20ce53-475f-48d3-9383-4e58c7b7415cfo10g2000vbb.googlegroups.com...
W Polsce oszukuje się w trakcie wyborów

To już nie są przypuszczenia. To jest pewność. Na Ochocie w Warszawie
jedna kandydatka otrzymała w ostatnich wyborach (samorządowych) 0
głosów. Ponieważ głosowała sama na siebie, więc wiedziała, że
przynajmniej 1 głos powinien być. Poszła do sądu. Sąd nakazał
dostarczenie kart do głosowania i stwierdził, że ta kandydatka dostała
nie 0, lecz 19 głosów. Ten fakt jest dla mnie tragicznie bolesny.
Niczego już w tej sytuacji nie jestem pewien. Nie jestem pewien czy ci
co w różnych wyborach wygrywali, to wygrywali czy "wygrywali" w wyniku
wydarzeń podobnych do tych na Ochocie. O sprawie pisze też
Niezależna.pl. i chwilę przede mną Vantomas-Galicja w S24. Jeździmy do
różnych krajów, by czuwać w nich nad uczciwością wyborów, ale za mało
czuwamy we własnym kraju. Pociechą jest, że są sądy - takie jak ten
działający w omawianej sprawie.
http://trammer.salon24.pl/261737,w-polsce-oszukuje-sie-w-trakcie-wyborow

To ta Ochota na Białorusi? :-)
Tomek

[...]