Oszustwo AG-Rek

Data: 2010-08-08 07:39:26
Autor: Franek
Oszustwo AG-Rek
Koleżanka dała się naciąć firmie z Anglii Ag-rek. Miała zostać statystką. Weszła
na stronę interetową. Wypełniła swoje dane. Niedoczytała regulaminu który był
mało widoczny i teraz dostaje emailowe wezwania do zapłaty na 50 zł. Pomijam
fakt, że nie wolno za pośredniczenie pracy pobierać pieniędzy, ale tłumaczę jej,
że nie ma możliwości prowadzenia postępowania sądowego na podstawie
wydrukowangeo regulaminu i emailowych wezwań do zapłaty. Mam rację?

Data: 2010-08-08 08:18:08
Autor: wromek
Oszustwo AG-Rek

Użytkownik "Franek" <wujekfranek1979@go2.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001071.4c5e430enewsgate.onet.pl...
[...]

juz cos w TV mowili o tej firmie, pewnei bedzie tak jak z pobieraczkiem...

Data: 2010-08-08 11:59:57
Autor: Konrad
Oszustwo AG-Rek

[...]

A to ciekawe bo regulamin jest bardzo dobrze widoczny (wręcz wytłuszczony) natomiast jednym z punktów w formularzu jest "Przeczytałem i akceptuję regulamin". Nigdzie też nie pisze że firma prowadzi jakiś nabór do pracy. Czy twoja koleżanka jest niepełnosprawna umysłowo?

K.

Data: 2010-08-08 18:43:34
Autor: m4rkiz
Oszustwo AG-Rek
"Franek" <wujekfranek1979@go2.pl> wrote in message news:47f6.00001071.4c5e430enewsgate.onet.pl...
ale tłumaczę jej,
że nie ma możliwości prowadzenia postępowania sądowego na podstawie
wydrukowangeo regulaminu i emailowych wezwań do zapłaty. Mam rację?

nie masz
zawarla umowe i ta umowa obowiazuje
firma jednak nie ma jak udowodnic ze to ona ja zawierala, wiec nie beda
mogli wyegzekwowac naleznosci

Data: 2010-08-08 21:45:09
Autor: Franek
Oszustwo AG-Rek
nie masz
zawarla umowe i ta umowa obowiazuje
firma jednak nie ma jak udowodnic ze to ona ja zawierala, wiec nie beda
mogli wyegzekwowac naleznosci
No dobrze, to załóżmy że ona się np. przyznaje że to ona zawarła z nimi umowę.
Jak taka firma konstruuje pozew i jak udowadnia wszystkie te okoliczności? To
zwykła rozprawa. Nie mogłoby być postępowanie uproszczone? --

Data: 2010-08-08 21:48:49
Autor: Liwiusz
Oszustwo AG-Rek
Franek pisze:
[...]

   Skoro pozwana się przyznaje, to w czym widzisz problem?

zwykła rozprawa. Nie mogłoby być postępowanie uproszczone?

   Na pewno będzie uproszczone, bo kwota nie przekracza 10 000zł.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-08 19:52:31
Autor: Olgierd
Oszustwo AG-Rek
Dnia Sun, 08 Aug 2010 21:48:49 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Umowa jest nieważna ex lege.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-08-08 21:57:58
Autor: Liwiusz
Oszustwo AG-Rek
Olgierd pisze:
[...]

   Albowiem ponieważ? ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-08-08 20:28:24
Autor: Olgierd
Oszustwo AG-Rek
Dnia Sun, 08 Aug 2010 21:57:58 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Skoro pozwana się przyznaje, to w czym widzisz problem?

Umowa jest nieważna ex lege.

   Albowiem ponieważ?

Wątkodawca wyłuszczył to w wyraźny sposób. --

Data: 2010-08-08 21:54:03
Autor: Franek
Oszustwo AG-Rek
> zwykła rozprawa. Nie mogłoby być postępowanie uproszczone?    Na pewno będzie uproszczone, bo kwota nie przekracza 10 000zł.
No ale w jaki sposób. Załączniki to wydrukowany regulamin i wydrukowane emaile?
Czemu umowa nie ważna z mocy prawa?

Data: 2010-08-09 21:35:03
Autor: Andrzej Lawa
Oszustwo AG-Rek
Franek pisze:
[...]

Nie wolno pobierać opłat za pośrednictwo od szukającego pracy.

Data: 2010-08-09 21:55:40
Autor: m4rkiz
Oszustwo AG-Rek
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:4c605867$1news.home.net.pl...
[...]

a swoja droga to idiotyzm

Data: 2010-08-10 08:08:56
Autor: Andrzej Lawa
Oszustwo AG-Rek
m4rkiz pisze:

Nie wolno pobierać opłat za pośrednictwo od szukającego pracy.

a swoja droga to idiotyzm

Nie. Uczciwy pośrednik dostaje kasę od pracodawcy za znalezienie pracownika.

Nieuczciwy kosi kasę choć żadnej pracy nie załatwi.

Data: 2010-08-10 09:03:36
Autor: Liwiusz
Oszustwo AG-Rek
Andrzej Lawa pisze:
m4rkiz pisze:

Nie wolno pobierać opłat za pośrednictwo od szukającego pracy.
a swoja droga to idiotyzm

Nie. Uczciwy pośrednik dostaje kasę od pracodawcy za znalezienie pracownika.

   Tym samym pośrednik będzie reprezentował interesy pracodawcy, a nie pracownika.

Nieuczciwy kosi kasę choć żadnej pracy nie załatwi.

   Nie jest to reguła.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-09 22:44:53
Autor: Konrad
Oszustwo AG-Rek

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4c605867$1news.home.net.pl...
Franek pisze:
[...]

Sprawdziłeś za co zapłaciła? Jakby powiedziała że miała grać w najnowszym filmie Spielberga to też byś uwierzył?

K.

Data: 2010-08-09 22:52:01
Autor: Andrzej Lawa
Oszustwo AG-Rek
Konrad pisze:

Czemu umowa nie ważna z mocy prawa?

Nie wolno pobierać opłat za pośrednictwo od szukającego pracy.

Sprawdziłeś za co zapłaciła? Jakby powiedziała że miała grać w

Za pośrednictwo w znalezieniu roboty na terenie Polski.

najnowszym filmie Spielberga to też byś uwierzył?

Nieistotne.

Zresztą - nie takie przypadki w holyłudzie się zdarzały.

Data: 2010-08-10 08:24:18
Autor: Marzena
Oszustwo AG-Rek

[...]

Sprawą zainteresowała się juz prokuratura. Zajrzyj tu:
http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,8231366,Chcesz_pracowac__Najpierw_zaplac.html

Marzena

Data: 2010-08-10 10:09:47
Autor: Kotlet wołowy