Data: 2009-03-16 06:37:58 | |
Autor: Basia F | |
Oszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komór kowy | |
Witam
Swego czasu zadzwonił do mnie pewien "pan" oferując internet w Play. Po dwóch rozmowach zgodziłam się podpisać umowę na oferowaną usługę. Kurier przywiózł modem i coś tam jeszcze (prawdę mówiąc nawet nie sprawdziłam co było dokładnie w środku przeczytałam tylko papiery). Okazało się to zupełnie czymś innym od tego co mi oferowano przez telefon. Odesłałam zgodnie z zasadami już następnego dnia a przy okazji zadzwoniłam na infolinię i się okazało że muszę zapłacić opłatę aktywacyjną. Ponieważ nie poczuwam się do odpowiedzialności płacenia za kłamstwa teleoperatora nie mam ochoty zapłacić tego. Rozmowy trwają. Sklep który mi to sprzedał uznał reklamację ładnie w końcu przeprosił obiecał że nie musze nic płacić włącznie z opłatą aktywacyjną. Ale teraz wydzwania do mnie Play z pytaniami. A to jaki miał to być numer a to jaki mam numer dowodu lub też abym w ogóle wyjaśniła jak się to stało. W między czasie wystawiono mi fakturę nie tylko na opłatę aktywacyjną ale i internet. Po rozmowie z infolinią kolejny raz (tym razem Play) Pani stwierdziła że fakt w systemie mają informację że nie powinni mnie obciążać ale muszę im o tym napisać. Prawdę mówiąc już mnie to męczy. Cały czas coś a efektów nie widać. Co mogę z takim czymś zrobić ?? -- Pozdrawiam Basia |
|