Oszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komór kowy

Data: 2009-03-16 06:37:58
Autor: Basia F
Oszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komór kowy
Witam

Swego czasu zadzwonił do mnie pewien "pan" oferując internet w Play.
Po dwóch rozmowach zgodziłam się podpisać umowę na oferowaną usługę.
Kurier przywiózł modem i coś tam jeszcze (prawdę mówiąc nawet nie
sprawdziłam co było dokładnie w środku przeczytałam tylko papiery).
Okazało się to zupełnie czymś innym od tego co mi oferowano przez
telefon.
Odesłałam zgodnie z zasadami już następnego dnia a przy okazji
zadzwoniłam na infolinię i się okazało że muszę zapłacić opłatę
aktywacyjną.
Ponieważ nie poczuwam się do odpowiedzialności płacenia za kłamstwa
teleoperatora nie mam ochoty zapłacić tego.
Rozmowy trwają. Sklep który mi to sprzedał uznał reklamację ładnie w
końcu przeprosił obiecał że nie musze nic płacić włącznie z opłatą
aktywacyjną.
Ale teraz wydzwania do mnie Play z pytaniami. A to jaki miał to być
numer a to jaki mam numer dowodu lub też abym w ogóle wyjaśniła jak
się to stało.
W między czasie wystawiono mi fakturę nie tylko na opłatę aktywacyjną
ale i internet.
Po rozmowie z infolinią kolejny raz (tym razem Play) Pani stwierdziła
że fakt w systemie mają informację że nie powinni mnie obciążać ale
muszę im o tym napisać.
Prawdę mówiąc już mnie to męczy. Cały czas coś a efektów nie widać.
Co mogę z takim czymś zrobić ??

Basia

Oszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komór kowy