Oszustwo Wielkiego Wybuchu!

Data: 2012-11-20 22:22:27
Autor: MrBean
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
http://www.youtube.com/watch?v=oOrxGa_5Lo8

Czyli wiara w magicznÄ… kropeczkÄ™.

Zastanówmy się poważnie na tym, co świat współczesnej nauki ma nam do zaoferowania.

Istnieją dwie możliwości.

Bóg istnieje i to On stworzył wszechświat, Ziemię i wszystko co nas otacza oraz ustanowił wszystkie prawa, począwszy od praw fizycznych, chemicznych na Prawie dla człowieka skończywszy. Także moralność jest efektem Jego woli twórczej i narzędziem prowadzącym do szczęścia w rodzinie ludzkiej.

Druga możliwość.

Wszystko to uczyniła jedna magiczna kropka, wielkości kropki na końcu tego zdania .

To z niej, na skutek niezwykłej detonacji wszystko powstało. Owa bajka nazywana jest na poważnie... Wielkim Wybuchem.

Jest to jedyna teoria, która próbuje wyjaśnić powstanie wszechświata.

Oto, jak określa ten nonsens Wikipedia - http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_Wybuch

Większość z nas doskonale wie, że świat prowadzi coraz zacieklejszą wojnę przeciwko Bogu oraz wszelkim objawią Chrześcijaństwa.

Pojawiają się więc teorie naukowe typu Teoria Ewolucji czy Teoria Wielkiego Wybuchu, które mają nam w 'naukowy' sposób wyjaśnić, że ani wszechświat, ani człowiek nie został stworzony przez Boga.

Najczęściej powtarzanymi argumentami są argumenty władzy i autorytetu. Chrześcijanin posiada Biblię czyli dzieło hebrajskich pastuchów, a oni - naukowcy doskonale wiedzą jak to wszystko powstało i mają oni to wszystko dokładnie naukowo opracowane a nawet udowodnione.

Czyżby?

http://www.proroctwa.com/wiara-w-cudowna-kropke.htm

Data: 2012-11-20 07:36:46
Autor: Antenka
On 20 Lis, 15:22, MrBean <mrb...@hotmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=oOrxGa_5Lo8

Czyli wiara w magiczn± kropeczkê.

Zastanówmy siê powa¿nie na tym, co ¶wiat wspó³czesnej nauki ma nam do
zaoferowania.

Istniej± dwie mo¿liwo¶ci.

Bóg istnieje i to On stworzy³ wszech¶wiat, Ziemiê i wszystko co nas
otacza oraz ustanowi³ wszystkie prawa, pocz±wszy od praw fizycznych,
chemicznych na Prawie dla cz³owieka skoñczywszy. Tak¿e moralno¶æ jest
efektem Jego woli twórczej i narzêdziem prowadz±cym do szczê¶cia w
rodzinie ludzkiej.

Druga mo¿liwo¶æ.

Wszystko to uczyni³a jedna magiczna kropka, wielko¶ci kropki na koñcu
tego zdania .

To z niej, na skutek niezwyk³ej detonacji wszystko powsta³o. Owa bajka
nazywana jest na powa¿nie... Wielkim Wybuchem.

Jest to jedyna teoria, która próbuje wyja¶niæ powstanie wszech¶wiata.

Oto, jak okre¶la ten nonsens Wikipedia -http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_Wybuch

Wiêkszo¶æ z nas doskonale wie, ¿e ¶wiat prowadzi coraz zacieklejsz±
wojnê przeciwko Bogu oraz wszelkim objawi± Chrze¶cijañstwa.

Pojawiaj± siê wiêc teorie naukowe typu Teoria Ewolucji czy Teoria
Wielkiego Wybuchu, które maj± nam w 'naukowy' sposób wyja¶niæ, ¿e ani
wszech¶wiat, ani cz³owiek nie zosta³ stworzony przez Boga.

Najczê¶ciej powtarzanymi argumentami s± argumenty w³adzy i autorytetu.
Chrze¶cijanin posiada Bibliê czyli dzie³o hebrajskich pastuchów, a oni -
naukowcy doskonale wiedz± jak to wszystko powsta³o i maj± oni to
wszystko dok³adnie naukowo opracowane a nawet udowodnione.

Czy¿by?

http://www.proroctwa.com/wiara-w-cudowna-kropke.htm

W ¿adn± kropkê nie wierzê. Tylko Byt Doskona³y, Nieogarniêty ludzkim
rozumem móg³
dokonaæ tak nieskoñczon± ilo¶æ cudów we Wszech¶wiecie. ;-)

Antenka

Data: 2012-11-20 16:53:11
Autor: u2
W dniu 2012-11-20 16:36, Antenka pisze:
W ¿adn± kropkê nie wierzê. Tylko Byt Doskona³y, Nieogarniêty ludzkim
rozumem móg³
dokonaæ tak nieskoñczon± ilo¶æ cudów we Wszech¶wiecie.

Cuda to ja ju¿ widzia³em za "rz±dów" Tuska :-)))

A kropka to fakt, pomy¶l Antena z czego wysz³a¶ :-)

Data: 2012-11-20 17:43:03
Autor: Trybun
[...]

Jasna sprawa,  Jedno ¿e cuda zosta³y dokonane, a druga sprawa ¿e ustalone regu³y dla wszystkiego. Takie co¶ nie mog³o powstaæ samoistnie z chaosu. :-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-11-20 15:04:14
Autor: Sevek
On 20/11/12 14:22, MrBean wrote:
Czyli wiara w magicznÄ… kropeczkÄ™.

Kropeczka wybuchla za nasze grzechy czy sie Tobie to podoba czy nie.
Czcijmy kropeczke albowiem ona dobra jest i sprawiedliwa!

--
Sevek

Data: 2012-11-20 17:56:20
Autor: Przemys³aw M.
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
Dnia Tue, 20 Nov 2012 22:22:27 +0800, MrBean napisa³(a):

http://www.youtube.com/watch?v=oOrxGa_5Lo8

Czyli wiara w magiczn± kropeczkê.

To taki kosmiczny plemnik Adama, który eksplodowa³ w kosmicznym jajeczku
Ewy. Najwyra¼niej nie znano wtedy in vitro.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶æ za ¶mieræ Lecha Kaczyñskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byæ psychicznie niezrównowa¿ony, ¿eby tolerowaæ Tuska, który odpowiada za ¶mieræ moich przyjació³. Powtarzam, ¿e nie kierujê siê ¿±dz± zemsty. Ja potrafi³em w ¿yciu wybaczyæ wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia ¿adnego kryterium, ¿ebym mia³ mu wybaczyæ - podsumowuje
Kaczyñski.

Data: 2012-11-20 23:21:54
Autor: Marek Czaplicki
MrBean pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 20 listopad 2012 15:22:

Druga możliwość.

Wszystko to uczyniła jedna magiczna kropka, wielkości kropki na końcu
tego zdania .

W kwestii formalnej. Ta kropka była mniejsza. :)

Data: 2012-11-23 19:48:18
Autor: pluton_
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!

Bóg istnieje i to On stworzy³ wszech¶wiat

A kto go stworzy³ i gdzie, skoro wszechswiata jeszcze ne bylo ?

Nullification

Data: 2012-11-23 21:20:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
piÄ…tek, 23 listopada 2012 19:48 carbon unit pluton_ <pluton_onet@poczta.onet.pl> contaminated planet pl.soc.religia with a message:

B�g istnieje i to On stworzy� wszech�wiat

A kto go stworzy� i gdzie, skoro wszechswiata jeszcze ne bylo ?

Dlatego buddyjski pogląd na powstanie bogów jest ciekawszy -- - Brahma a raczej to, co nazywamy tak na poziomie relatywnym musiał zostać stworzony przez innego Brahmę, co też na poziomie absolutnym jest zupełną iluzją, jako że wszystko u podstaw jest emanacją Przestrzeni Pierwotnego Umysłu.
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-11-24 11:11:06
Autor: xan
W dniu 23.11.2012 19:48, pluton_ pisze:
Bóg istnieje i to On stworzy³ wszech¶wiat

A kto go stworzy³ i gdzie, skoro wszechswiata jeszcze ne bylo ?

B³êdnie zak³adasz, nasz wszech¶wiat te¿ nie powsta³ z niczego patrz±c z punktu naukowego, ¿eby powsta³ musia³o co¶ istnieæ choæby jaka¶ "energia", a to z kolei rodzi pytanie sk±d siê wziê³o to "co¶" z czego powsta³ nasz wszech¶wiat itd.., nasze mózgi przy tym wysiadaj±.

Na pewno nie powsta³ z "nico¶ci - absolutnego null".

Data: 2012-11-24 14:02:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-24 11:11, xan pisze:
[...]

W rzeczy samej, nasze  rozumowanie w tych kwestiach jest poziomie robaka jelitowego, w jego ¶wiecie - jemu te¿ siê wydaje ¿e o wszech¶wiecie te¿ wie ju¿ (prawie) wszystko. "Wielki Wybuch"... chyba g³upoty kogo¶ nawiedzonego..

Data: 2012-11-24 18:08:32
Autor: pluton_
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!

> A kto go stworzy³ i gdzie, skoro wszechswiata jeszcze ne bylo ?

B³êdnie zak³adasz, nasz wszech¶wiat te¿ nie powsta³ z niczego patrz±c z

Ja niczego nie zakladam - pytam tylko, kto stworzyl boga
i gdzie to stworzenie sie odbylo.

Nullification

Data: 2012-11-24 18:37:40
Autor: xan
W dniu 24.11.2012 18:08, pluton_ pisze:
[...]

A sk±d to mamy wiedzieæ, przecie¿ Biblia nie opisuje powstanie Boga ?
A po pytaniu mo¿na stwierdziæ ze zak³adasz istnienie Boga w naszych wszech¶wiecie.

Wiem jedno s± rzeczy których sobie wyobraziæ nie mo¿emy ani ich zbadaæ, i tak zapewne pozostanie do koñca tego wszech¶wiata. Nie s±dzê aby kiedykolwiek uda³o siê nam zbadaæ to co¶ co jest po za wszech¶wiatem a tym bardziej wyobraziæ to co go otacza i jak to powsta³o i z czego i w czym.
Ja wierzê ze Bóg w³a¶nie tam siê znajduje, gdzie nie ma pocz±tku ani koñca.

Data: 2012-11-24 21:03:17
Autor: pluton_
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
A sk±d to mamy wiedzieæ, przecie¿ Biblia nie opisuje powstanie Boga ?

Troche cienko... Przydalo by sie poczytac inne ksiazki.
A sk±d wiecie, ¿e to co napisane w biblii to prawda ?

Ja wierzê ze Bóg w³a¶nie tam siê znajduje, gdzie nie ma pocz±tku ani
koñca.

A ja wierze w Latajacego Potwora Spaghetti.

Nullification

Data: 2012-11-24 21:45:59
Autor: xan
W dniu 24.11.2012 21:03, pluton_ pisze:
A sk±d to mamy wiedzieæ, przecie¿ Biblia nie opisuje powstanie Boga ?

Troche cienko... Przydalo by sie poczytac inne ksiazki.
A sk±d wiecie, ¿e to co napisane w biblii to prawda ?

Nie pisz mi "wiecie" bo to zalatuje komun± :D
A czemu mam zak³adaæ ze k³amstwo ?

Ja wierzê ze Bóg w³a¶nie tam siê znajduje, gdzie nie ma pocz±tku ani
koñca.

A ja wierze w Latajacego Potwora Spaghetti.

Jak ci z tym dobrze to spoko.

Data: 2012-11-24 22:54:36
Autor: pluton_
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!

> Troche cienko... Przydalo by sie poczytac inne ksiazki.
> A sk±d wiecie, ¿e to co napisane w biblii to prawda ?

Nie pisz mi "wiecie" bo to zalatuje komun± :D

Przeciez sam napisales "A sk±d to mamy wiedzieæ..."

A czemu mam zak³adaæ ze k³amstwo ?

Nie mowie, ze klamstwo. Kot w Butach, Czerwony Kapturek
itp. to nie klamstwa. Po prostu ktos usiadl i cos sobie napisal.

Dlaczego nie wierzysz np. w Krolewne Sniezke ? Jest gorsza
od boga czy akurat nie czytales tej ksiazki ?

Nullification

Data: 2012-11-24 23:49:01
Autor: xan
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
W dniu 24.11.2012 22:54, pluton_ pisze:
[ciach]
[...]

Dla mnie bardziej realny jest Bóg i ¿ycie wieczne ni¿ krasnoludek zasuwaj±cy z kilofem.

Data: 2012-11-25 00:36:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
sobota, 24 listopada 2012 23:49 carbon unit xan <info@activsoft.pl> contaminated planet pl.soc.religia with a message:

Dla mnie bardziej realny jest Bóg i życie wieczne niż krasnoludek
zasuwajÄ…cy z kilofem.

żebyś się nie zdziwił, jak zwiedzając zabytkową kopalnię napotkasz ducha skarbnika. Gnomy to elementale ziemi i czassem można napotkać je w opuszczonych sztolniach albo poniemieckich bunkrach. Sporo do powiedzenia mieliby na ten temat moi znajomi Górnoślązacy. Nic dziwnego, że tam okultyzm jest popularny, bo takie rzeczy jak pod ziemią widują kiedy zjadą na szychtę to tylko górnik może zobaczyć.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-11-25 11:01:45
Autor: u2
W dniu 2012-11-24 23:49, xan pisze:
Dla mnie bardziej realny jest Bóg i ¿ycie wieczne ni¿ krasnoludek
zasuwaj±cy z kilofem.

Oczywiscie, bo jestem tylko ja czyli Bog.

Ale z tym zyciem wiecznym to zmyslasz. Nie daje zadnych gwarancji na
zycie wieczne :-)))

Data: 2012-11-25 19:23:28
Autor: MrBean
On 25/11/2012 6:01 PM, u2 wrote:
[...]

Jest bezspornym faktem ¿e nasz DNA posiada niezwykle skomplikowany kod komputerowy i mamy w nim zakodowan± ograniczon± ilo¶æ odradzania siê komórek.

Owo ograniczenie powoduje starzenie siê i umieranie.

Wystarczy uaktualnienie nowej wersji tego kodu i ¿yjesz wiecznie. Nauka o tym doskonale wie ale nie potrafi tego dokonaæ.

Zmartwychwstanie to nieco bardziej skomplikowana kwestia ale tak¿e mo¿liwa z naukowego punktu widzenia.

Nasz mózg emituje stale olbrzymia ilo¶æ informacji, które ktos taki jak Bóg moze nagrywaæ.

Posiadaj±c kod DNA oraz wszystkie nasze zarejestrowane my¶li jest On w stanie odtworzyæ ka¿dego cz³owieka wraz z jego my¶lami i histori± ¿ycia.

Nie jest potrzebne do tego ¿adne cia³o czy nawet jedna komórka. Wystarczy nasz unikalny kod i zapis ¿ycia i jeste¶my po ¶mierci gotowi do ponownego ¿ycia z uaktualnionym kodem DNA, przystosowanym do ¿ycia bez starzenia siê i ¶mierci.

Data: 2012-11-27 12:11:54
Autor: Adramelech
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:k8rist$da0$1news.icm.edu.pl:

Dlaczego nie wierzysz np. w Krolewne Sniezke ? Jest gorsza
od boga czy akurat nie czytales tej ksiazki ?

Dla mnie bardziej realny jest Bóg i ¿ycie wieczne ni¿ krasnoludek zasuwaj±cy z kilofem.

Dla mnie kraslonudek. Bo nie obiecuje mi ¿adnych cudów na kiju. A ka¿dy bóg tak.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-11-27 12:10:16
Autor: Adramelech
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:k8rbm8$ujt$1news.icm.edu.pl:

[...]

Bo zawiera wiele rzeczy które jest nieprawdziwe. Fa³szywe. Czyli po prostu zawiera k³amstwa.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Oszustwo Wielkiego Wybuchu!