Oszustwo Wielkiego Wybuchu!

Data: 2012-11-23 19:48:18
Autor: pluton_
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!

Bóg istnieje i to On stworzył wszechświat

A kto go stworzył i gdzie, skoro wszechswiata jeszcze ne bylo ?

Nullification

Data: 2012-11-23 21:20:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
piątek, 23 listopada 2012 19:48 carbon unit pluton_ <pluton_onet@poczta.onet.pl> contaminated planet pl.soc.religia with a message:

B�g istnieje i to On stworzy� wszech�wiat

A kto go stworzyďż˝ i gdzie, skoro wszechswiata jeszcze ne bylo ?

Dlatego buddyjski pogląd na powstanie bogów jest ciekawszy -- - Brahma a raczej to, co nazywamy tak na poziomie relatywnym musiał zostać stworzony przez innego Brahmę, co też na poziomie absolutnym jest zupełną iluzją, jako że wszystko u podstaw jest emanacją Przestrzeni Pierwotnego Umysłu.
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-11-24 11:11:06
Autor: xan
W dniu 23.11.2012 19:48, pluton_ pisze:
Bóg istnieje i to On stworzył wszechświat

A kto go stworzył i gdzie, skoro wszechswiata jeszcze ne bylo ?

Błędnie zakładasz, nasz wszechświat też nie powstał z niczego patrząc z punktu naukowego, żeby powstał musiało coś istnieć choćby jakaś "energia", a to z kolei rodzi pytanie skąd się wzięło to "coś" z czego powstał nasz wszechświat itd.., nasze mózgi przy tym wysiadają.

Na pewno nie powstał z "nicości - absolutnego null".

Data: 2012-11-24 14:02:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-24 11:11, xan pisze:
[...]

W rzeczy samej, nasze  rozumowanie w tych kwestiach jest poziomie robaka jelitowego, w jego świecie - jemu też się wydaje że o wszechświecie też wie już (prawie) wszystko. "Wielki Wybuch"... chyba głupoty kogoś nawiedzonego..

Data: 2012-11-24 18:08:32
Autor: pluton_
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!

> A kto go stworzył i gdzie, skoro wszechswiata jeszcze ne bylo ?

Błędnie zakładasz, nasz wszechświat też nie powstał z niczego patrząc z

Ja niczego nie zakladam - pytam tylko, kto stworzyl boga
i gdzie to stworzenie sie odbylo.

Nullification

Data: 2012-11-24 18:37:40
Autor: xan
W dniu 24.11.2012 18:08, pluton_ pisze:
[...]

A skąd to mamy wiedzieć, przecież Biblia nie opisuje powstanie Boga ?
A po pytaniu można stwierdzić ze zakładasz istnienie Boga w naszych wszechświecie.

Wiem jedno są rzeczy których sobie wyobrazić nie możemy ani ich zbadać, i tak zapewne pozostanie do końca tego wszechświata. Nie sądzę aby kiedykolwiek udało się nam zbadać to coś co jest po za wszechświatem a tym bardziej wyobrazić to co go otacza i jak to powstało i z czego i w czym.
Ja wierzę ze Bóg właśnie tam się znajduje, gdzie nie ma początku ani końca.

Data: 2012-11-24 21:03:17
Autor: pluton_
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
A skąd to mamy wiedzieć, przecież Biblia nie opisuje powstanie Boga ?

Troche cienko... Przydalo by sie poczytac inne ksiazki.
A skąd wiecie, że to co napisane w biblii to prawda ?

Ja wierzę ze Bóg właśnie tam się znajduje, gdzie nie ma początku ani
końca.

A ja wierze w Latajacego Potwora Spaghetti.

Nullification

Data: 2012-11-24 21:45:59
Autor: xan
W dniu 24.11.2012 21:03, pluton_ pisze:
A skąd to mamy wiedzieć, przecież Biblia nie opisuje powstanie Boga ?

Troche cienko... Przydalo by sie poczytac inne ksiazki.
A skąd wiecie, że to co napisane w biblii to prawda ?

Nie pisz mi "wiecie" bo to zalatuje komuną :D
A czemu mam zakładać ze kłamstwo ?

Ja wierzę ze Bóg właśnie tam się znajduje, gdzie nie ma początku ani
końca.

A ja wierze w Latajacego Potwora Spaghetti.

Jak ci z tym dobrze to spoko.

Data: 2012-11-24 22:54:36
Autor: pluton_
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!

> Troche cienko... Przydalo by sie poczytac inne ksiazki.
> A skąd wiecie, że to co napisane w biblii to prawda ?

Nie pisz mi "wiecie" bo to zalatuje komuną :D

Przeciez sam napisales "A skąd to mamy wiedzieć..."

A czemu mam zakładać ze kłamstwo ?

Nie mowie, ze klamstwo. Kot w Butach, Czerwony Kapturek
itp. to nie klamstwa. Po prostu ktos usiadl i cos sobie napisal.

Dlaczego nie wierzysz np. w Krolewne Sniezke ? Jest gorsza
od boga czy akurat nie czytales tej ksiazki ?

Nullification

Data: 2012-11-24 23:49:01
Autor: xan
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
W dniu 24.11.2012 22:54, pluton_ pisze:
[ciach]
[...]

Dla mnie bardziej realny jest Bóg i życie wieczne niż krasnoludek zasuwający z kilofem.

Data: 2012-11-25 00:36:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
sobota, 24 listopada 2012 23:49 carbon unit xan <info@activsoft.pl> contaminated planet pl.soc.religia with a message:

Dla mnie bardziej realny jest BĂłg i Ĺźycie wieczne niĹź krasnoludek
zasuwający z kilofem.

żebyś się nie zdziwił, jak zwiedzając zabytkową kopalnię napotkasz ducha skarbnika. Gnomy to elementale ziemi i czassem można napotkać je w opuszczonych sztolniach albo poniemieckich bunkrach. Sporo do powiedzenia mieliby na ten temat moi znajomi Górnoślązacy. Nic dziwnego, że tam okultyzm jest popularny, bo takie rzeczy jak pod ziemią widują kiedy zjadą na szychtę to tylko górnik może zobaczyć.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-11-25 11:01:45
Autor: u2
W dniu 2012-11-24 23:49, xan pisze:
Dla mnie bardziej realny jest Bóg i życie wieczne niż krasnoludek
zasuwający z kilofem.

Oczywiscie, bo jestem tylko ja czyli Bog.

Ale z tym zyciem wiecznym to zmyslasz. Nie daje zadnych gwarancji na
zycie wieczne :-)))

Data: 2012-11-25 19:23:28
Autor: MrBean
On 25/11/2012 6:01 PM, u2 wrote:
[...]

Jest bezspornym faktem że nasz DNA posiada niezwykle skomplikowany kod komputerowy i mamy w nim zakodowaną ograniczoną ilość odradzania się komórek.

Owo ograniczenie powoduje starzenie się i umieranie.

Wystarczy uaktualnienie nowej wersji tego kodu i żyjesz wiecznie. Nauka o tym doskonale wie ale nie potrafi tego dokonać.

Zmartwychwstanie to nieco bardziej skomplikowana kwestia ale także możliwa z naukowego punktu widzenia.

Nasz mózg emituje stale olbrzymia ilość informacji, które ktos taki jak Bóg moze nagrywać.

Posiadając kod DNA oraz wszystkie nasze zarejestrowane myśli jest On w stanie odtworzyć każdego człowieka wraz z jego myślami i historią życia.

Nie jest potrzebne do tego żadne ciało czy nawet jedna komórka. Wystarczy nasz unikalny kod i zapis życia i jesteśmy po śmierci gotowi do ponownego życia z uaktualnionym kodem DNA, przystosowanym do życia bez starzenia się i śmierci.

Data: 2012-11-27 12:11:54
Autor: Adramelech
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:k8rist$da0$1news.icm.edu.pl:

Dlaczego nie wierzysz np. w Krolewne Sniezke ? Jest gorsza
od boga czy akurat nie czytales tej ksiazki ?

Dla mnie bardziej realny jest Bóg i życie wieczne niż krasnoludek zasuwający z kilofem.

Dla mnie kraslonudek. Bo nie obiecuje mi żadnych cudów na kiju. A każdy bóg tak.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-11-27 12:10:16
Autor: Adramelech
Oszustwo Wielkiego Wybuchu!
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:k8rbm8$ujt$1news.icm.edu.pl:

[...]

Bo zawiera wiele rzeczy które jest nieprawdziwe. Fałszywe. Czyli po prostu zawiera kłamstwa.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Oszustwo Wielkiego Wybuchu!