Oszustwo i manipulacja sekty! Tzw. akcja oddolna.

Data: 2010-01-27 12:30:47
Autor: .he®sk.
Oszustwo i manipulacja sekty! Tzw. akcja oddolna.
On Wed, 27 Jan 2010 07:31:29 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Swoje odra¿aj±ce totemy 20 lat temu w taki sposób zawieszali!

 [litosciwie wyciete]

 skoro dla ciebie komuchu to "odrazajace totemy" to wpatruj sie
 dniami i nocami w symbol robotniczo-chlopski: sierp i mlot.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-27 12:44:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 27 Jan 2010 12:30:47 +0100, .he®sk. napisał(a):

On Wed, 27 Jan 2010 07:31:29 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Swoje odrażające totemy 20 lat temu w taki sposób zawieszali!

 [litosciwie wyciete]

Serio! Jesteś "niewidoczny". Może jakbyś miał normalny nick więcej osób by
cię karmiło.

Data: 2010-01-27 12:53:29
Autor: .he®sk.
Oszustwo i manipulacja sekty! Tzw. akcja oddolna.
On Wed, 27 Jan 2010 12:44:21 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Serio! Jeste¶ "niewidoczny".

 grzesiuz, na psp popedzili ci kota wiec aklimatyzuj sie na psr.

Data: 2010-01-27 15:17:14
Autor: tumek

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

a ty sie wpatrujesz dzien i noc w krzyz ?

Data: 2010-01-27 15:35:42
Autor: .he®sk.
Oszustwo i manipulacja sekty! Tzw. akcja oddolna.
On Wed, 27 Jan 2010 15:17:14 +0100, "tumek" <tumek_pl@gazeta.pl>
wrote:

> skoro dla ciebie komuchu to "odrazajace totemy" to wpatruj sie
> dniami i nocami w symbol robotniczo-chlopski: sierp i mlot.
a ty sie wpatrujesz dzien i noc w krzyz ?

 ja nie jecze na wszelkich mozliwych forach, ze mi skrzyzowane
 deseczki przeszkadzaja. grzesiuz to typowy objaw oligofrenii.