Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga

Data: 2012-03-18 11:27:42
Autor: Tomasz Pyra
Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
On Sun, 18 Mar 2012 10:40:12 +0100, Tulipson wrote:

Mowil ze mieszka teraz w Szwecji i zeby kupic auto trzeba wplacic zadatek w wysokosci 20% wartosci.

Nikt (poza oszustami) nie bierze pieniędzy z góry za samochód.
Tyle razy było to już wałkowane...

Na policję nie licz - ten co myślisz że dobijałeś z nim targu nie istnieje,
no chyba że trafiłeś na jakiegoś idiotę który dpodał Ci prawdziwe dane do
przelewu...
Ale raczej spodziewaj się że to urwania śladu gdzieś w Nigerii.

Data: 2012-03-18 14:01:57
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

Nikt (poza oszustami) nie bierze pieniędzy z góry za samochód.
Tyle razy było to już wałkowane...

Jakoś to sie nazywało, "na samochód w Londynie"?

Ale raczej spodziewaj się że to urwania śladu gdzieś w Nigerii.

Jeszcze ratunkiem dla Polaków jest bardzo trudny polski i słaba znajomość angielskiego w narodzie.

Powinno się częsciej puszczać programy w TV o tym, a nie tylko
Tańce z wiadrami. Na fałszywy bankomat, na fałszywa kasę w galerii itp

Nie każdy jeszcze wyczytuje wszystkie niusy w internecie a szczególnie Ci 50+

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-03-18 20:23:38
Autor: Tomasz Pyra
On Sun, 18 Mar 2012 14:01:57 +0100, PiteR wrote:

na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

[...]

Mam wrażenie że teksty typu "Ja być bardzo bogacz z wielki Londyn i mój
księgowy wyliczyć że mi taniej latać śmigłowiec niż jeździć samochód, więc
ja ci sprzedać moje <<tu jakiś ludowy kompakt>> za pół cena" wręcz dodawały
wiarygodności ofercie...

Prawda taka że ludzie widząc wymarzone auto za pół ceny, do tego jak
czytałem taką korespondencję to omamiano gościa jakimś takim "wielkim
światem" i ludzie dostawali takich klapek na oczach że to wręcz trudno
uwierzyć.

Powinno się częsciej puszczać programy w TV o tym, a nie tylko
Tańce z wiadrami. Na fałszywy bankomat, na fałszywa kasę w galerii itp

To by można było nawet jakoś łączyć.
Gdyby jakiegoś Rysia z Klanu tak przerobili w serialu, to pewnie by został
jakiś ślad w narodzie... W sumie jak takie TVP bierze ciężkie pieniądze
niby za realizowanie różnych misji, to i takie wątki mogliby w serial
wplatać, zwłaszcza że jak trzeba zrobić odcinek o instalowaniu Neostradady,
to podobno problemu nie było. Przynajmniej jakiś pożytek by z tego był.

Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga