Oszustwo przy sprzedazy samochodu

Data: 2009-09-01 12:56:34
Autor: Paweł
Oszustwo przy sprzedazy samochodu
Użytkownik "Wojtek" <wojtekgrodzicki@op.pl> napisał w wiadomości news:33ae.0000031d.4a9cbb49newsgate.onet.pl...

cenę auta czyli w mojej ocenie mnie oszukał. Co mogę w tej sytuacji
zrobić?

Nic. Pośrednik w ogóle Cie nie zna i nigdy Cię nie spotkał.
Co więcej umowa z Niemką może być też lewa - bardzo możliwe, ze nigdy jej nie widziała na oczy, a podpis jest sfałszowany.

--
Paweł

Data: 2009-09-01 15:40:02
Autor: MZ
Paweł pisze:
[...]

Więc jeśli chciałbyś się z Niemką sądzić to jest to najkrótsza droga do
załatwienia sobie masy problemów przy których ten rok produkcji będzie
zupełnie nieistotnym szczegółem. Pociesz się że to samochód jeździ a nie
jego rok produkcji, więc jeśli auto poza tym jest OK to jeździć i nie
marudzić. A na przyszłość uważać.

--
MZ

Data: 2009-09-01 17:44:59
Autor: szadok
Dnia 01.09.2009 Paweł <billg@microsoft.com> napisał/a:

Nic. Pośrednik w ogóle Cie nie zna i nigdy Cię nie spotkał.
Co więcej umowa z Niemką może być też lewa - bardzo możliwe, ze nigdy jej nie widziała na oczy, a podpis jest sfałszowany.

W takim razie jak to auto zostało zbyte przez tę niemkę? Jakaś inna
umowa?

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

Oszustwo przy sprzedazy samochodu