Oszustwo przy sprzedazy samochodu

Data: 2009-09-02 03:57:52
Autor: Filozof71
Oszustwo przy sprzedazy samochodu

Użytkownik "Wojtek" <wojtekgrodzicki@op.pl> napisał w wiadomości news:33ae.0000031d.4a9cbb49newsgate.onet.pl...
Witam.
dokumentów i przeglądzie technicznym auto okazało się rok starsze. Tym samym
zawyżył cenę auta czyli w mojej ocenie mnie oszukał. Co mogę w tej sytuacji
zrobić?

Hmm, może i Cię oszukał, ale samochód używany kupje się według stanu a nie rocznika. Jesli samochód jest zadbany to nie powinieneś mieć zalu. Można kupić zajeżdzone w dwa lata auto poflotowe a mozna kupic o kilka lat starsze eksploatowane przez spokojnych ludzi. Ja sam "przepłaciłem" za samochód: według rocznika, ale zważając na jego stan uważam że jestem do przodu - niejeden egzemplarz sporo młodszy jest w gorszej kondycji.

pozdr Filozof71

Oszustwo przy sprzedazy samochodu