Oszustwo to pisowska norma.

Data: 2016-01-08 16:42:01
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Oszustwo to pisowska norma.
# 1. Mirosława Stachowiak-Różecka twierdziła, że "ukończyła studia wyższe"
2. Posłanka nigdy nie obroniła pracy magisterskiej
3. Teraz przekonuje, że nie chciała nikogo oszukać
Jak informuje GazetaWroclawska.pl, Mirosława Stachowiak-Różecka z Prawa i  Sprawiedliwości co najmniej dwukrotnie podała nieprawdziwą informację na  temat swojego wykształcenia. W 2014 roku, kiedy walczyła o prezydenturę we  Wrocławiu, a także rok później, w trakcie kampanii przed wyborami  parlamentarnymi.

- Byłam przekonana, że gdy uzyskałam tzw. absolutorium, zaliczyłam  wszystkie egzaminy, ale nie obroniłam pracy magisterskiej, to mogę uważać,  że mam wyższe wykształcenie - tłumaczy posłanka w rozmowie z  GazetaWroclawska.pl. #

Wyjątkowo ktoś związany z PiS ma rację
https://pl.wikipedia.org/wiki/Studia_wy%C5%BCsze

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Oszustwo to pisowska norma.