Data: 2010-07-13 12:26:12 | |
Autor: gizmo | |
Oszustwo(?) w sklepie internetowym | |
Witam,
mam pytanie dot. najefektywniejszego trybu postępowania w nast. przypadku: Sklep internetowy (sprzęt AGD), złożone zamówienie i wpłata z góry. Towar niedostarczony (minęło kilka miesięcy), brak kontaktu (zero odpowiedzi na maile, nieodbierane telefony). Właściciel sklepu to jednooosobowa działalność, mailowe ustalenia z jakimś jego pracownikiem(?). Jak teraz zadziałać? Wezwać właściciela do zwrotu? Od razu policja (prokuratura?)? Co napisać i jak to mądrze ująć? O ile na odzyskanie kasy liczę umiarkowanie, to może przynajmniej kogoś następnego już nie wyrolują. Z góry dzięki za pomoc. g. |
|
Data: 2010-07-13 09:09:58 | |
Autor: Rafal M | |
Oszustwo(?) w sklepie internetowym | |
On 13 Lip, 12:26, gizmo <gi...@artdfg.pl> wrote:
Witam, Jak placiles karta _kredytowa_ (nie debetowa) to zrob po prostu chargeback. Niech sie bank i wydawca karty martwi. Pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2010-07-13 22:27:47 | |
Autor: gizmacz@dkfdf.pl | |
Oszustwo(?) w sklepie internetowym | |
Rafal M pisze:
On 13 Lip, 12:26, gizmo <gi...@artdfg.pl> wrote: Jak placiles karta _kredytowa_ (nie debetowa) to zrob po prostu No niestety, przelew z konta. A sklepu już nie ma. g. |
|
Data: 2010-07-13 13:29:41 | |
Autor: wspolna-flaszka.pl | |
Oszustwo(?) w sklepie internetowym | |