Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Oszustwo(?) w sklepie internetowym

Oszustwo(?) w sklepie internetowym

Data: 2010-07-13 12:26:12
Autor: gizmo
Oszustwo(?) w sklepie internetowym
Witam,
mam pytanie dot. najefektywniejszego trybu postępowania w nast. przypadku:
Sklep internetowy (sprzęt AGD), złożone zamówienie i wpłata z góry.
Towar niedostarczony (minęło kilka miesięcy), brak kontaktu (zero odpowiedzi na maile, nieodbierane telefony). Właściciel sklepu to jednooosobowa działalność, mailowe ustalenia z jakimś jego pracownikiem(?).

Jak teraz zadziałać? Wezwać właściciela do zwrotu? Od razu policja (prokuratura?)? Co napisać i jak to mądrze ująć?

O ile na odzyskanie kasy liczę umiarkowanie, to może przynajmniej kogoś następnego już nie wyrolują.


Z góry dzięki za pomoc.
g.

Data: 2010-07-13 09:09:58
Autor: Rafal M
Oszustwo(?) w sklepie internetowym
On 13 Lip, 12:26, gizmo <gi...@artdfg.pl> wrote:
Witam,
mam pytanie dot. najefektywniejszego trybu postępowania w nast. przypadku:
Sklep internetowy (sprzęt AGD), złożone zamówienie i wpłata z góry.
Towar niedostarczony (minęło kilka miesięcy), brak kontaktu (zero
odpowiedzi na maile, nieodbierane telefony). Właściciel sklepu to
jednooosobowa działalność, mailowe ustalenia z jakimś jego pracownikiem(?).


Jak placiles karta _kredytowa_  (nie debetowa) to zrob po prostu
chargeback. Niech sie bank i wydawca karty martwi.


Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-13 22:27:47
Autor: gizmacz@dkfdf.pl
Oszustwo(?) w sklepie internetowym
Rafal M pisze:
On 13 Lip, 12:26, gizmo <gi...@artdfg.pl> wrote:

Jak placiles karta _kredytowa_  (nie debetowa) to zrob po prostu
chargeback. Niech sie bank i wydawca karty martwi.

No niestety, przelew z konta.
A sklepu już nie ma.

g.

Data: 2010-07-13 13:29:41
Autor: wspolna-flaszka.pl
Oszustwo(?) w sklepie internetowym
Podaj adres sklepu



--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Oszustwo(?) w sklepie internetowym

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona